Lord Marcelot Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Czy w GM'ie jest w ogóle taka możliwość? Jak tak to jak powinien wyglądać taki kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Hm, po prostu musisz zapisywać na bieżąco do zmiennych pozycję każdego obiektu, każdą z pozycji z tego samego momentu przyporządkować zmiennej, która będzie przybierała wartości adekwatne do upływu czasu. Przy włączeniu cofnięcia wywoływać wszystkie dane z tej zmiennej, mającej odpowiednią wartość i przyporządkować je odpowiednim obiektom. No i jeszcze zresetować te dotychczasowe dane o pozycjach. :) I zacząć od nowa zapis pozycji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Albo użyj tworzenia proceduralnego, według jakiegoś wzoru, kłania się fizyka wyższa, dzięki niej można opisać każdy ruch w danym czasie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Można prosić o przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 PsichiX. Och, och. Jak bardzo można utrudnić proste rzeczy. =) Lord Marcelot, zobacz sobie przykład o nazwie replay. Działa bardzo podobnie do tego co chciałbyś osiągnąć. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się