Skocz do zawartości

Zablokowane nie uciekaj! :P


Rekomendowane odpowiedzi

W objekcie matki obcych:

 

STEP

if distance_to_object(hero) <= 35
    {
        speed=4;
        move_bounce_all(true);
    }
else
    {
        speed=0;
        move_bounce_all(false);
    }

 

nie wiem może się przyda (tyle że w matce musisz mieć mniejszego speed'a niż gracz, bo ona mu zawsze ucieknie :P

 

EDIT: A jeśli chcesz bliżej lub dalej to sobie w kodzie distance_to_object zmień to 35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy ta jej ucieczka jest zawsze taka sama i zwzse w tym samym momencie(jak cut-scenka)? Czy ona ma uciekać "na bieżąco". Bo jeśli chodzi o ten pierwszy przypadek to po prostu daj jej żeby zmieniła sprita na ten obrócony i żeby biegła w tym i w tym kierunku.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie! chodzi o to ze jej kierunek to kierunek przeciwny (+ 180 stopni) do tego jakby szla do hero!

http://img146.imageshack.us/my.php?image=dadsadsadazp1.png

zmień speeda, na np. -5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...