Kretek Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 To znowu ja z kolejnym zapewne noobskim pytaniem :D Wiem ze sa takie przyklady ale nie zupelnie o to mi chodzi. Chyba ze przeoczylem jakis :P 1. Wybor postaci Widzialem takie cos ale tam bylo poprostu script ze jak kliknelo sie next to wybieral poprostu nastepny obrazek z danego gifa.. np 1 gif mial 3 obrazki .. zolty , niebieski , czerwony .. i sie wybieralo trak .. i to bylo bez ruchu gdy sie wcisnelo GO. A mozliwe jest wybor postaci przed rozpoczeciem gry , poprzez wybor OBJECTU ? .. np mam zrobione 2 obiekty .. wojownik , ucznik .. wszystko animacje odpowiednie do nich itp . I chcialbym jakos wstawic wybor tych postaci (objectow nie spritow) do gry .. jest to mozlilwe ? 2. znalazlem tez taki przyklad (face maker czy cos) on na zasadzie jak ten poprzedni , rozkladal GIF na czynniki pierwsze .. xd .. chodzi mi o to czy mozna bybylo takie cos zrobic tylko potem zeby podczas gry podczas ruchu byly wykonane animacje .. np jest wybor buska1 , wlosy1 , oczy 1 , nos1 .. I to sie zawiera w stworzonym przez nas ludku , i powiedzmy ze zrobie buske itp jeszcze raz tylko zeby odpowiadaly np. gdy idzie ludzik w prawo .. Nie wiem czy ktos to zrozumie , w sumie czytajac to sam tego zabardzo nie czaje xdd chodzi poprostu o takie cos jak stworzenie postaci wybierajac kazda czesc ciucha ciala , ktora potem wykonywala by ruch oraz oczywiscie sprity sie zmienialy pod ten ruch .. no cos jakby baldurs gate , icewing dale .. 2 rzecz to tak zabardzo mi nie potrzebna jak 1, jakby ktos mi cos podal scripty przyklady albo cos bylbym bardzo wdzieczny Z gory dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 1. jest to możliwe. jest taki klocek "change instane" w zakładce main1 albo kod: instance_change(jakisobjekt,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kretek Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 1. jest to możliwe. jest taki klocek "change instane" w zakładce main1 albo kod: instance_change(jakisobjekt,1); ok kumam , a jak zrobic zeby to przeszlo do nastepnego rooma ten moj wybor , np mam niebieski ludzik i czerwony , wybralem czerwony i zeby w nastepnym roomie byl czerwony i sie nie zmienial .. :D .. w menu wybory do przyciku potwierdzajacego wybor albo cos jakies scripy nalerzy czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 w create jakiegoś obiektu daj: global.wybor=0 gdy wybrałeś postać 1 global.wybor=1 gdy wybrałeś postać 2 global.wybor=2 zrób jakiś obiekt zamiast hero który w create będzie miał: if global.wybor=1 { instance_change(jakisobjekt1,1); } else if global.wybor=2 { instance_change(jakisobjekt2,1); } powinno być ok Pozdrawiam :shuriken: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Oto przykład: Wybór postaci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się