Lord Marcelot Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/883543973a43a3ac.html Witam! Jak zrobić żeby tylko w zamalowanym na czerwono polu "tętniło życie" czyli że to brązowe pole było cały czas w tym miejscu? jak był taki temat to podajcie linka Lord Marcelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 x = view_xview[n] y = view_yview[n] Gdzie n = Numer view'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 A gdzie to dokładnie wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 W step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Ale brązowego objectu Edit: coś nie wychodzi a jak zrobić żebym sam ustawił x i y ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 x = view_xview[0] + pozycja_x; y = view_yview[0] + pozycja_y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Unkown variable pozycja_50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Weź słownik języka angielsiego i sobie to przetłumacz. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Już ok, dzięki za pomoc. Dla tych co potrzebują: x = view_xview[0] + 50; y = view_yview[0] + 50; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się