Quetzacotl Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Tworzę sobie dla opanowania pewnych technik game makera prostą grę, polegąjąca na strzelaniu ludzikiem do piłek które sie odbijają jak kauczuk od wszystkiego, jest też taki szkopuł, że gdy strzelę do piłki dużej, to ona się rozdziela na dwie mniejsze, i z tych mniejszych na jeszcze dwie mniejsze jak w nie strzele. I mam taki problem, ze nie wiem co zrobić aby gdy nie ma miejsca wokół piłki, piłka wytworzyła się gdzieś w wolnym miejscu, tak aby się obiekty nie blokowały, w tej chwili gdy jakas inna piłka jest obok i wytworzy się na niej inna piłka to się blokują. I jest jeszcze jeden problem, często gdy dwie piłki mają kolizje, zastygają w miejscu, a powinny się od siebie odbić. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Problem z odbiciem: W klocku Bounce Against Objects ustaw All Objects tam gdzie masz Solid Objects. Klocek ten dajesz w Step piłki. Piłka utworzyła się w wolnym miejscu: Pokombinuj z klockiem If a position is collision free. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 najlepiej sie poucz nie na klockach,ale na kodzie.Jeżeli się przyzwyczaisz to zobacys jak to jest łatwo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Ale niech najpierw nauczy się logicznie korzystać z klocków, żeby mógł prawidłowo korzystać ze skryptów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 29 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 wiekszosc operacji na klockach potrafie, dzięki metodzie dedukcji ;p Tylko są niektóre zagadnienia których nie ma w klockachm, np w jakim sposobu określa się zbiór wartości, a nie konkretną wartość, żebym określić czu na tym kawałku obszaru wystepuje jakiś inny obiekt, if nie then creat object pila itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się