Bartek (Kamrat) Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 Witam. Jak zrobić żeby: Jest obiekt LUDZIK. I jest też sprite LUDZIK_GINIE. Teraz, jak zrobić żeby jak animacja LUDZIK_GINIE się kończy to LUDZIK zostaje zniszczony? (destroy) :O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 Ja zaczalem niedawno ale mysle ze tak : with(ludzik) instance_destroy() :] a to piszesz gdy ludzik_ginie sie skonczy.Najlepsiej alarmu uzyc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 Pietrus -.- ... Ustawiasz alarm na czas ile trwa sprite a następnie dajesz w Execute a Piece of Code - instance_destroy(); . Możesz jescze pokombinować z Animation end i sprawdzaniem warunków ale to troche więcej roboty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się