zesio13 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 yo ..wyszukałem o kolizji w wyszukiwarce i to mi bardzo pomogło lecz z jeszcze jednym nie moge sie uporac ...już dziala że jak nadepne na goombe czy jakos to zniszczy sie ....ale znowu jak stoje na ziemi i przejdzie po mnie to nic sie nie dzieje HELP :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Użyj place_meeting, zesio13! I był nawet o tym temat! :D Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 no ale ja nic z tego nie rozumiem :( znalazlem takie cus ale nie wiem gdzie to wklepac place_meeting( x + 1, y, mario ) || place_meeting( x - 1, y, mario ) - zabija mario xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 wpisz w szukaj place_meeting i przeleć wszystkie tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 tak łatwo wam mówić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już mam https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=place_meet kurde ....teraz znowu problem ... jak sie odbija bokiem traci życie ale jest dziwienk jakby nadepnął da sie zrobić że ja bokiem go uderzy to będzie inny a jak z góry to inny ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 z góry: dzwiek z gory akcja z gory z boku: dzwiek z boku akcja z boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Wolfoxer tylko gdzie ?? :twisted: :twisted: :twisted: if (vspeed > 0 and y < other.y+4) { with(other)instance_destroy() } if (place_free(x,y+1)) { vspeed = -4 } else { x=xstart y=ystart } //ewentualnie zycie-=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 W step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się