Skocz do zawartości

Zablokowane Zmiana sprita przy zmianie kierunku


M@ti002

Rekomendowane odpowiedzi

if direction=xxx sprite_index=yyy else sprite_index=zzz;

Przy zmianie kierunku ruchu obiektu enemy, dajesz zmiane direction, i dodatkowy warunek na kazdego inne sprite'a.

Ew, zmiana sprite'a w momencie zmiany kierunku, omijajac event step, co jest zdecydowanie lepszym rozwiazaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create ENEMY

direction=0;
speed=3;

Step Event

if direction=0 sprite_index=ENEMYL else sprite_index=ENEMYR;

Kolizja z klockiem

direction+=180;

 

Obiekt klocek powinien miec nalozona maske, tak jak enemy zeby kolizja byla w miare dokladna, i miec zaznaczone solid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...