Skocz do zawartości

wartość


Rekomendowane odpowiedzi

pytam sie bo nie jestem pewien. czy jeśli dam w jakimś obiekcie create -> i np.: amunicja=5 to czy amunicja bedzie przyjmowana jako wartość? moge potem dowolnie zwiększać i zmniejszać ją?

i jak zrobić licznik który pokazywał by wartość amunicja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób sobie gnata

 

w create gnata:

pocisk = 10;

global.amunicja = pocisk;

 

w klaw. którym strzelasz:

if ( !global.amunicja = 0 )

{

global.amunicja -= 1;

instance_create(gnat.x,gnat.y,nabój); ( musisz sobie zrobić nabój)

}

 

w klaw. którym ładujesz:

if ( global.amunicja = 0 )

{

global.amunicja = pocisk;

 

w kolizji z paczką z amunicją:

global.amunicja +=10; (wartość ilości amunicji w paczce, ile tam chcesz np 10)

 

w draw:

draw_text(135,65,string(global.amunicja));

 

 

sprawdzić bo na oko robiłem bo nuda była :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, można:

amunicja = 1; 
amunicja -= 1; 
amunicja += 1;

 

A żeby pokazywało wartość amunicja to:

draw_text(10,10,amunicja);

 

@Down: A płoco string jak coś to może real albo round? a najlepiej tak draw_text(10,10,string(real(round(amunicja)))) xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...