aaaaaa Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Do czego służą klocki z grupy Particles?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Do tworzenia efektów ( czy systemu ) cząsteczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 czego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Particle_system Tylko że w GM jest 2D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 mógłbyś dać jakiś przykład albo powiedzieć jak tego się używa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 http://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=113 przykład jakluba " fontanna particle" Jaklub : nie gniewasz się że użyłem twojego Nicku i przykladu w poście ?:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 { // make the particle system ps = part_system_create(); // the firework particles pt1 = part_type_create(); part_type_shape(pt1,pt_shape_flare); part_type_size(pt1,0.1,0.2,0,0); part_type_speed(pt1,0.5,4,0,0); part_type_direction(pt1,0,360,0,0); part_type_color1(pt1,c_red); part_type_alpha2(pt1,1,0.4); part_type_life(pt1,20,30); part_type_gravity(pt1,0.2,270); // the rocket pt2 = part_type_create(); part_type_shape(pt2,pt_shape_sphere); part_type_size(pt2,0.2,0.2,0,0); part_type_speed(pt2,10,14,0,0); part_type_direction(pt2,80,100,0,0); part_type_color2(pt2,c_white,c_gray); part_type_life(pt2,30,60); part_type_gravity(pt2,0.2,270); part_type_death(pt2,150,pt1); // create the firework on death // create the emitter em = part_emitter_create(ps); part_emitter_region(ps,em,100,540,480,490,ps_shape_rectangle,ps_distr_linear); part_emitter_stream(ps,em,pt2,-4); // create one every four steps } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 mógłbyś dać jakiś przykład albo powiedzieć jak tego się używa Po prostu generuje różne efekty za pomocą małych, ładnie renderowanych pikseli czy innych elementów takie jak np. iskry, eksplozje, fajerwerki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się