Lord Marcelot Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jaki będzie kod aby po zrobieniu ruchu zegar 1 przełączał się na zegar 2 ? Edit: Nie mam zarejestrowanego gm'a! EDIT 2:Może jakiś przykład... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Toż to wymaga użycia tylko 3 zmiennych. <_< gracz_czas[gracz] += 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ale gdzie to wpisać i o co Ci chodziło z: Toż to wymaga użycia tylko 3 zmiennych. dry.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Do step. I chodziło mi o to że napisanie takiego licznika wymaga 3 zmiennych, tablicy jednowymiarowej dwuelementowej i jednej zwykłej przechowującą numer gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Może mnie uznasz za naprawdę ciemnego ale nie rozumiem :crying: Edit:a może zrobić to jako punkty??? Kiedy punkty dojdą do 0 to pojawi się napis :"wygrały czarne\wygrały białe" i gra się zresetuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Sorry za double posting ale temat zamarł. a z punktami próbowałem i mi coś nie wyszło... @down (nie pisze nowego posta żebyście nie mówili że spamuje) okej trochę się sam pogubiłem :P ale dobra teraz chodzi mi o to że co 1 sek. odejmuje 1 pkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Podałeś jeden problem a potem wspomniałeś o drugim ale go nie podałeś i żądasz na niego odpowiedzi... rozpoczęcie odejmowania (nie wiem gdzie je masz) alarm[0]=1*room_speed alarm 0 points-=1 alarm[0]=1*room_speed A jeżeli ma coś przerwać... rozpoczęcie odejmowania (nie wiem gdzie je masz) start=1 alarm[0]=1*room_speed alarm 0 if start=1 { points-=1 alarm[0]=1*room_speed } Zatrzymanie odejmowania: start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Mam pomysł 1 za 2 :) już prawie to kończę ale tera pytam: jak zrobić żeby był : restart object ??? czyli zrobiłem objekt "sek." i w tym objekcie odlicza czas od 60 do 0 tylko że tak nie jest :crying: jest tak że jak jest 0 to objekt się nie restartuje tylko zchodzi na -1, -2 ,-3 itd... :angry2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Pokombinuj trochę z Ifami np: if sekundy = 60 { sekundy = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 lolek THX w ogóle wam wszystkim THX :D zamykam temat :thumbsup: Edit: aaa... jak zrobić jeszcze przełączanie z jednego zegara na drugi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się