aaaaaa Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 jak postać się porusza to po prostu zmienia się sprite na bieganie więc postać czasamie ma nogę ułożonąwyżej a czasem niżej i jak postać idzie to się tnie co zrobić KLIK Prosze ściągnij cie i powiedzcie co jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Daj obiektowi stałą maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 CO TO JEST MASKA (głupio mi że nie wiem) Tymon powiesz mi jak to zrobić lub jakim kodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 TO JEST SPRIT Z KTÓRYM MA BYĆ SPRAWDZANA KOLIZJA. Ustawić możesz kodem: mask_index = sprite_maski; Albo wybrać w obiekcie ( na dole, podpisane Mask ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Dzięki Tymon działa Jeszcze jedno pytanie jak ogarnąć ten kod żeby działał dopiero jeśli szybkość bohatera wynosi 0 switch(aktywna) { case 1: if (b[0,1]>0) // jeśli stan amunicji jest więksy od zera { a=instance_create(x,y,pocisk)// twozy pocisk a.direction=kat //nadaje mu kąt a.sprite_index=b[0,2] // nadaje mu sprita a.speed=b[0,3] //nadaje mu speed a.damage=b[0,4] //definiuje zmienna demage b[0,1]-=1 // odejmuje od stanu amunicji jeden pocisk } break case 2: if (b[1,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.direction=kat c.sprite_index=b[1,2] c.speed=b[1,3] c.damage=b[1,4] b[1,1]-=1 } break case 3: if (b[2,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.direction=kat c.sprite_index=b[2,2] c.speed=b[2,3] c.damage=b[2,4] b[2,1]-=1 } break case 4: if (b[3,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.direction=kat c.sprite_index=b[3,2] c.speed=b[3,3] c.damage=b[3,4] b[3,1]-=1 } break case 5: if (b[4,1]>0) { c=instance_create(x,y,pocisk) c.direction=kat c.sprite_index=b[4,2] c.speed=b[4,3] c.damage=b[4,4] b[4,1]-=1 } break } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Wsadzić to w warunek sprawdzający czy szybkość jest równa 0? if( szybkosc = 0 ) { //Twój kod } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 tak ale mi chodzi bardziej o speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 No to sobie pomnień na speed, cóż to za karabin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się