Skocz do zawartości

Przycinanie się postaci


Rekomendowane odpowiedzi

jak postać się porusza to po prostu zmienia się sprite na bieganie więc postać czasamie ma nogę ułożonąwyżej a czasem niżej i jak postać idzie to się tnie co zrobić

 

KLIK

 

 

Prosze ściągnij cie i powiedzcie co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tymon działa

 

Jeszcze jedno pytanie jak ogarnąć ten kod żeby działał dopiero jeśli szybkość bohatera wynosi 0

 

switch(aktywna)

 

 

{

 

case 1:

if (b[0,1]>0) // jeśli stan amunicji jest więksy od zera

{

a=instance_create(x,y,pocisk)// twozy pocisk

a.direction=kat //nadaje mu kąt

a.sprite_index=b[0,2] // nadaje mu sprita

a.speed=b[0,3] //nadaje mu speed

a.damage=b[0,4] //definiuje zmienna demage

b[0,1]-=1 // odejmuje od stanu amunicji jeden pocisk

} break

 

 

case 2:

if (b[1,1]>0)

{

c=instance_create(x,y,pocisk)

c.direction=kat

c.sprite_index=b[1,2]

c.speed=b[1,3]

c.damage=b[1,4]

b[1,1]-=1

} break

 

case 3:

if (b[2,1]>0)

{

c=instance_create(x,y,pocisk)

c.direction=kat

c.sprite_index=b[2,2]

c.speed=b[2,3]

c.damage=b[2,4]

b[2,1]-=1

} break

 

case 4:

if (b[3,1]>0)

{

c=instance_create(x,y,pocisk)

c.direction=kat

c.sprite_index=b[3,2]

c.speed=b[3,3]

c.damage=b[3,4]

b[3,1]-=1

} break

 

case 5:

if (b[4,1]>0)

{

c=instance_create(x,y,pocisk)

c.direction=kat

c.sprite_index=b[4,2]

c.speed=b[4,3]

c.damage=b[4,4]

b[4,1]-=1

} break

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...