Oriental Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Chodzi mi o zrobienie okienka np 128 na 128 a u gury pasek. Gdy sie na nigo kliknie mozna przeniesc okienko razem z wszystkimi elementami ktore na nim zrobie. na dole ruzne zmienne lub przyciski. DA SIE ZROBIC VIRTUAL OKIENKO??? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 DA SIE ZROBIC VIRTUAL OKIENKO. Nawet kiedyś coś takiego napisałem. Niestety nie jest to łatwa sprawa dla początkującego. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 A moglbys walnac przyklada ZIOM????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Mógł bym ZIOM, ale i tak nic z tego nie zrozumiesz - co się kompletnie mija z celem. Podpowiem Ci jak to można zrobić. Tworzysz nowy obiekt który będzie okienkiem, dajesz mu sprita takiego okienka itd. Później tworzysz obiekty które będą przyciskami, dajesz im odpowiednie sprity. W ich draw dajesz: x = okienko.x + przesunięcie_x_względem_okienka; y = y.okienko + przesunięcie_y_względem_okienka; draw_sprite( sprite_index, image_index, x, y ); I to praktycznie wszystko, później możesz używać eventów klikania na obiekt itd. Imo to jest najbanalniejsze co można zrobić nie znając się na GMie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Znam sie :P Ale najgorzej z paskiem na ktoery sie nacisnie o mozna przenosic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 To nie ma problemu, po prostu dodajesz nowy obiekt jako ten pasek i w evencie przytrzymania klawisza nad obiektem dajesz: okienko.x = mouse_x; okienko.y = mouse_y; Czy coś podobnego. A jak byś się znał to byś o tym wiedział, o! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 W step obiektu okienko: if ( mouse_check_button ( mb_left ) ) { x = mouse_x y = mouse_y } Edit:Tymon był szybszy <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 A jak zrobic aby przenosic dalo sie tylko gurna czesc okienka? EDIT: Kurde nei to co trzeba napisalem.:D Dzieki :D zrobie obiekt okno i obiekt pasek obiekt pasek bedzie w draw mial siebie i obiekt okno. gdy sie wcisnie pasek nastepuje ruszanie. Tymon a propo SYSTEM W MMO. Nie da sie aby poprostu gra zostawala wysylana i odbierana?? Trzeba robic w kazdm obiekt nowa akcja?? W step wwalic send i read :P da sie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się