Skocz do zawartości

Okienko


Rekomendowane odpowiedzi

Mógł bym ZIOM, ale i tak nic z tego nie zrozumiesz - co się kompletnie mija z celem.

 

Podpowiem Ci jak to można zrobić.

 

Tworzysz nowy obiekt który będzie okienkiem, dajesz mu sprita takiego okienka itd. Później tworzysz obiekty które będą przyciskami, dajesz im odpowiednie sprity. W ich draw dajesz:

x = okienko.x + przesunięcie_x_względem_okienka;
y = y.okienko + przesunięcie_y_względem_okienka;

draw_sprite( sprite_index, image_index, x, y );

I to praktycznie wszystko, później możesz używać eventów klikania na obiekt itd.

 

Imo to jest najbanalniejsze co można zrobić nie znając się na GMie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma problemu, po prostu dodajesz nowy obiekt jako ten pasek i w evencie przytrzymania klawisza nad obiektem dajesz:

okienko.x = mouse_x;
okienko.y = mouse_y;

Czy coś podobnego.

 

A jak byś się znał to byś o tym wiedział, o! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zrobic aby przenosic dalo sie tylko gurna czesc okienka?

 

EDIT: Kurde nei to co trzeba napisalem.:D

 

Dzieki :D

 

zrobie obiekt okno i obiekt pasek obiekt pasek bedzie w draw mial siebie i obiekt okno. gdy sie wcisnie pasek nastepuje ruszanie.

 

Tymon a propo SYSTEM W MMO. Nie da sie aby poprostu gra zostawala wysylana i odbierana?? Trzeba robic w kazdm obiekt nowa akcja?? W step wwalic send i read :P da sie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...