Skocz do zawartości

kierunek bohatera.


Rekomendowane odpowiedzi

:) :) :) o to ci chodziło?:

 

kod:

if keyboard_check(vk_control)

{

instance_create(x,y,obiekt_pocisk);

}

W "create" obiektu, który jest pociskiem wrzucamy jeden z czterech kodów:

kod:

vspeed=(-10); //strzelanie do góry

vspeed=(10); //strzelanie w dół

hspeed=(10); //strzelanie w prawo

hspeed=(-10); //strzelanie w lewo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w FAQ jest trochę nie teges zrób tak:

 

W obiekcie obj_bohater, w step:

if ( keyboard_check_pressed ( vk_space ) )
{
    instace_create(x,y,obj_strzal)
}

 

W obiekcie obj_strzal, w create:

image_angle = obj_bohater.direction
direction = obj_bohater.direction
speed = 10;

 

Opcja szukaj nie gryzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...