123el Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Chmmm...ciekawi mnie fakt, że w takim Doom'ie czy Wolfenstein'ie, czy choćby Duke'u wszystko jest dokładnie w pixel'kach, podejdziesz do kolesia w Doom'ie i widzisz go pixel po pixel'u. Czemu w Game Maker'ze wszystko jest rozmazane? Dało by się to zrobić tak jak w tych DOS'owych grach? To samo ze ścianami etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 d3d_set_shading( false ); texture_set_interpolation( false ); W ogóle nie czytasz. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dzięki, musiało umknąć mojej uwadze... @Tymon: Ogólnie efekt wymiata! Wiesz, gdyby wszyscy GMClan'owicze byli tacy mądrzy jak Ty to nie miałbyś tylu postów napisanych...;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi