Skocz do zawartości

Zablokowane Platwormówka z fogv2


Rekomendowane odpowiedzi

robie platwormowke i uzylem do niej exampla Fogv2 czy jakos tak sciagnietej z gmclan.org z przykladow.

gdy przechodze o nastepnej rundy to swiatla pozostaja w miejscach, gdzie nie ma lampy... to samo jest, gdy zniszcze lampe... jak zrobic zeby zniklo tez swiatlo??? czekam na odp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj sobie scripta o nazwie fogLightDestroy i zawartości:

ds_map_destroy( argument[0] );
ds_list_delete( global._fogDraw, ds_list_find_index( global._fogDraw, argument[0] ) );

A później tylko

fogLightDestroy( światło );

 

EDIT

Dodaj też fogLightDestroyAll:

     for( n = 0; n < ds_list_size( global._fogDraw ); n += 1 )
     {
          ds_map_destroy( ds_list_find_value( global._fogDraw, n ) );
          ds_list_delete( global._fogDraw, n );
     }

Do niszczenia wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh dzieki udalo sie:)) jak ja skoncze to dam do download powiem tylko ze ma ona cos z Quake i Doom zreszta poczekacie:P

 

Ale mam nadal problem z tym swiatlem do nastepnej runy...

scripta mam ale nie wiem jak go uzyc...jak widzisz pierwszy dzien na forum gm mam jakis 2 miesiace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh dzieki udalo sie:)) jak ja skoncze to dam do download powiem tylko ze ma ona cos z Quake i Doom zreszta poczekacie:P

 

Ale mam nadal problem z tym swiatlem do nastepnej runy...

scripta mam ale nie wiem jak go uzyc...jak widzisz pierwszy dzien na forum gm mam jakis 2 miesiace

 

Heh no dobra zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...