Marek_PL Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 robie platwormowke i uzylem do niej exampla Fogv2 czy jakos tak sciagnietej z gmclan.org z przykladow. gdy przechodze o nastepnej rundy to swiatla pozostaja w miejscach, gdzie nie ma lampy... to samo jest, gdy zniszcze lampe... jak zrobic zeby zniklo tez swiatlo??? czekam na odp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Dodaj sobie scripta o nazwie fogLightDestroy i zawartości: ds_map_destroy( argument[0] ); ds_list_delete( global._fogDraw, ds_list_find_index( global._fogDraw, argument[0] ) ); A później tylko fogLightDestroy( światło ); EDIT Dodaj też fogLightDestroyAll: for( n = 0; n < ds_list_size( global._fogDraw ); n += 1 ) { ds_map_destroy( ds_list_find_value( global._fogDraw, n ) ); ds_list_delete( global._fogDraw, n ); } Do niszczenia wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_PL Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Heh dzieki udalo sie:)) jak ja skoncze to dam do download powiem tylko ze ma ona cos z Quake i Doom zreszta poczekacie:P Ale mam nadal problem z tym swiatlem do nastepnej runy... scripta mam ale nie wiem jak go uzyc...jak widzisz pierwszy dzien na forum gm mam jakis 2 miesiace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_PL Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Heh dzieki udalo sie:)) jak ja skoncze to dam do download powiem tylko ze ma ona cos z Quake i Doom zreszta poczekacie:P Ale mam nadal problem z tym swiatlem do nastepnej runy... scripta mam ale nie wiem jak go uzyc...jak widzisz pierwszy dzien na forum gm mam jakis 2 miesiace Heh no dobra zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi