Mario Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Mam pytanie: Co musze zrobić żeby podczas wystrzelenia pocisku wyleciał tylko jeden? Z odstępem czasowym... :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Taki temat już chyba był <_< Jak strzelać to ja zadawałem pytanie, poszukaj* <_< * Ale lamerski problem - tak chyba się zwał <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 O Geez... Pietrus Pan niema to jak zablysnąć ? :] Mario - Musisz zastosować coś takiego jak alarm. Tworzysz alarm o ( Event ) . Następnie w zdarzeniu Key'a - ( Przycisk na jaki musisz nacisnąć ) sprawdzanie wcześniej utworzonej zmiennej - can_shoot na 1 ( if (can_shoot=1) { ) . Na samym końcu przed zamknięciem ifa, dajesz - can_shoot=0; alarm[0]=5; . W miejsce 5, za znakiem równości po alarm dajesz czas ( 30 - 1 sec. ). W Alarmie dajesz - can_shoot=1; . I gotowe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 No jasne że "zabłysłem" :P Żarówka 6000V... Oj razi mnie w oczy. Nic nie widze! >Dziwne - GML nie mogę się nauczyć, a c++ rozumiem i szybko pojmuje o.O Dziwny jest ten świat...< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 dzięki, wiem ze to niby proste ale ja dawno obcowalem z GM i troche "pozapominalem".. jeszcze raz sorry za takie infantylne pytanko... dzieki za odpowiedz.. heh :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi