ronaldoo Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Owszem wiem jak zrobic zeby muzyka leciala po kolizji z objektem lecz nie zabardzo wiem jak zrobic zeby przestala grac wraz z koncem kolizji z obiektem. Ponawiam swoja prosbe o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 w steaps if !place_meeting(x,y,obiekt) sound_loop(muzyka) Ale wydaje mi się że znaku negacji czyli ! nie powinno tam być ale mi w gm wtedy nie działa poprawnie Nie wiem czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 dajesz w kolizji objektu objektu klocek włączania muzyki (głośniczek) a w steep klocek if place is free (czyli rysunek przerywane koło) a p otym w tym samym dajesz wyłącz muzyke (przekreślony głośniczek) Gdzie: (coś tam ) - opis wyglądu danego klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się