Skocz do zawartości

Antyaliashing (Wygładzanie krawędzi) w GM


Bagno

Rekomendowane odpowiedzi

To wygładzanie to potem robi mydło z gry. Gnysek kiedyś zrobił grę gdzie się sterowało ważką i grafika była tak rozmydlona, że aż oczokochająca.

Poza tym, zapoznaj się z tym tematem:

http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=168142

Ludzie rozpisują się tam na temat zrobienia antyaliasingu w GM i niektóre porady są naprawdę ciekawe. Najlepszą metodą byłoby zastosowanie algorytmu Xiaolin Wu, ale przydałby się on tylko twórcom programów graficznych w GM, bo na gry by był za mało wydajny jeżeli patrzeć na możliwości Game Makera. Co prawda, algorytm Xiaolin Wu jest najszybszy, ale w Game Maker by on i tak był powolny xd .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...