Bagno Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 No to teraz wyższa szkola jazdy. Czy możliwe jest użycie Antyaliashingu w GM i jak go wykorzystac :alien: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 1. jest to możliwe 2co to jest anty-aliasing i jak go wykorzystać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Jemu chodzi w GM nie pixelarcie. Do AA polecam do użycia masek w rysowaniu. Naprawde to wygląda ładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Przy tworzeniu sprite'a możesz zaznaczyć wygładzanie krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Przy tworzeniu sprite'a możesz zaznaczyć wygładzanie krawędzi. Pomogło ci to kiedyś? >_> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 To wygładzanie to potem robi mydło z gry. Gnysek kiedyś zrobił grę gdzie się sterowało ważką i grafika była tak rozmydlona, że aż oczokochająca. Poza tym, zapoznaj się z tym tematem: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=168142 Ludzie rozpisują się tam na temat zrobienia antyaliasingu w GM i niektóre porady są naprawdę ciekawe. Najlepszą metodą byłoby zastosowanie algorytmu Xiaolin Wu, ale przydałby się on tylko twórcom programów graficznych w GM, bo na gry by był za mało wydajny jeżeli patrzeć na możliwości Game Makera. Co prawda, algorytm Xiaolin Wu jest najszybszy, ale w Game Maker by on i tak był powolny xd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 jest cos takiego jak interpolate colors between pixels do zaznaczenia w preferencjach projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 to też rozmazuje... to interpolate przydaje się w backgroundach: - robisz backgrounda o szerokości np. 64px - ustawiasz w roomie stretch w tym backgroundzie - interpolate włączony ale przy tym rozmazanie przynudza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się