Danielus Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 mój kolejny "mały" problem to: mam duzo obiektów enemy np. enemy_cos, enemy_ktos itd. no i chce teraz zrobic odziałowywanie na te obiekty, ale nie chce mi sie za każdym razem odwoływać do każdego z tych obiektow osobno. Wiec czy jest mozliwośc abym spisał te obiekty np. do jakiejs zmiennej a potem sie odwowływał na ta zmienną, ktora posiadałaby w sobie te obiekty NP. if distans_to_object(zmienna) < 100{ //akcje } no i chodzi mi o to by w tej zmiennej byly zawarte wszystkie te obiekty :) ktoś może na to odpowiedziec?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nie wiem czy oto ci dokładnie chodzi ale może popróbuj z "Parent" w menu objektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 właśnie chodzi o to że parenty maja ze soba za wiele wspólnego, mi chodzi tylko o to bym mógl sie odwołac do wybranych przezemnie obiektów za pomoca np. zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się