Mateki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Chcę zrobić zeby hero zawsze był odwrócony do przeciwnika (co jusz mam) I gdy miniesz sie z przeciwnikiem to robi się zmiana spritów I wybór kalwiszem przeciwnika do którego mamy się odwracać :) EDIT: P.S: Ostatnio zrobiło się popularne moje chasło w topicach :D - nie to co myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 po pierwsze: (co jusz mam) raczej już moje chasło w raczej hasło po drugie: nie rozumiem pierwszego pytania po trzecie: w step: if ( keyboard_check_pressed ( vk_f1 ) ) {direction = point_direction ( x , y , x.ogracz1 , y.ogracz1 )}; if ( keyboard_check_pressed ( vk_f2 ) ) {direction = point_direction ( x , y , x.ogracz2 , y.ogracz2 )}; if ( keyboard_check_pressed ( vk_f3 ) ) {direction = point_direction ( x , y , x.ogracz3 , y.ogracz3 )}; if ( keyboard_check_pressed ( vk_f4 ) ) {direction = point_direction ( x , y , x.ogracz4 , y.ogracz4 )}; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Sora ze nie wyraźnie ale miałem mało czasu To tak: 1.Chce zeby mój hero nigdy się nie odwracał plecami do przeciwnika - mam przykład jak przeciwnik odwraca się automatycznie w strone hero i zrobiłem na hero, więc to gupio wygląda gdy hero leci do lewo spritem w prawo chce by leciał w przeciwną strone niż przeciwnik jest położony i gdy np. NPC jest po lewej a ja po prawej a ja nacisne prawo to zmiana sprite0 a gdy połozenie jest odwrotne a ja nacisne w lewo to zmiana sprite1 :sp_ike: E:ogracz to sprite czy objekt E: nie czytaj tego u góry bo walnełem MEGA głupotę :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 if (x > other.x){ sprite_index=jakistam_sprite } else if (x < other.x){ sprite_index=odwrotny_sprite_niz_tamten } to zadziała? Do step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 @maxpayn: dobra działa ale jak zmienić ze na następny object a nie wybrany i nie na object tylko hmm.... jak to powiedzieć... drugi object tego samego objectu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się