Skocz do zawartości

zmienność sprit...


Mateki

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zrobić zeby hero zawsze był odwrócony do przeciwnika (co jusz mam)

I gdy miniesz sie z przeciwnikiem to robi się zmiana spritów

I wybór kalwiszem przeciwnika do którego mamy się odwracać :)

 

 

EDIT: P.S: Ostatnio zrobiło się popularne moje chasło w topicach :D - nie to co myślicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze:

(co jusz mam)

raczej już

moje chasło w

raczej hasło

 

po drugie:

nie rozumiem pierwszego pytania

 

po trzecie:

w step:

if ( keyboard_check_pressed ( vk_f1 ) )
{direction = point_direction ( x , y , x.ogracz1 , y.ogracz1 )};
if ( keyboard_check_pressed ( vk_f2 ) )
{direction = point_direction ( x , y , x.ogracz2 , y.ogracz2 )};
if ( keyboard_check_pressed ( vk_f3 ) )
{direction = point_direction ( x , y , x.ogracz3 , y.ogracz3 )};
if ( keyboard_check_pressed ( vk_f4 ) )
{direction = point_direction ( x , y , x.ogracz4 , y.ogracz4 )};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sora ze nie wyraźnie ale miałem mało czasu

To tak:

 

1.Chce zeby mój hero nigdy się nie odwracał plecami do przeciwnika -

mam przykład jak przeciwnik odwraca się automatycznie w strone hero i

zrobiłem na hero, więc to gupio wygląda gdy hero leci do lewo spritem w prawo

 

chce by leciał w przeciwną strone niż przeciwnik jest położony i gdy np. NPC jest po lewej a ja po prawej

a ja nacisne prawo to zmiana sprite0 a gdy połozenie jest odwrotne a ja nacisne w lewo to zmiana sprite1

 

:sp_ike:

 

E:ogracz to sprite czy objekt

E: nie czytaj tego u góry bo walnełem MEGA głupotę :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...