Mateki Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No nie mogę :( powinienem robić zapiski :angry: zapomniałem najłatwiejszych kodów <_< A mianowicie prosze o podanie opis działania tych kodów image_angle image_single image_index - wydaje mi się ze to powinno być sprite a nie image <_< Aż się rumienie kiedy to pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 image_angle-odpowiada za obracanie sprita image_index-klatka animacji sprita image_single-liczba klatki chyba sam nie wiem sprite_index-wybieranie sprita P.S. HELP sie klania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 image_angle służy do uobracania spritem o ileś stopni. image_single to nie wiem, ale jak pytałem się Tymona do czego służy to w GM'ie ver. 5.0 wyświetla aktualną liczbę klatki (chyba:]) image_index nie wiem do czego jest... Może pomyliłeś to z sprite_index czy object_index? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ok ale jak zrobić ze jak wciśniesz dól to klatka animacji pojawia się nastepna OKI wy mi odpowiedzcie a ja ide poczytać znowu FAQ i HELP'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 if ( keyboard_check_pressed ( vk_down ) ) { image_index += +1 } :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 // Create image_speed = 0; // Step if (keyboard_check_pressed(vk_down)) { if (image_index < image_number) image_index += 1; else image_index = 0; } @Tymon: Nowe nawyki z javy =p Ty użyłeś modulo i 1 funkcji; mi wystarczyl 1 warunek i inkrementacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zakol, niepotrzebny ten warunek przy naciśnięciu klawisza - GM wykonuje to "automatycznie". =) Po za tym jak już: image_index = image_index mod min( image_number, 1 ); Ale się czepiam. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 THX :thumbsup: Create: zamiast image_speed dałem image_single Ale zmienie na speeda wole nie spotykać się z errorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się