aaaaaa Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 chce utworzyć mur który po czterech uderzeniach objektu kula_obj zostanie rozwalony Oprócz tego chce żeby po każdym uderzeniu zmieniał się sprite jak to zrobić MOŻE MI KTOŚ POMÓC Proszę o kod lub podpowiedź Proszę nie pisać głupich komentarzy typu "ja też dużo rzeczy chce" lub "tylko prosić umiesz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 W create: zycie=100 W collision z pociskiem: zycie-=1 W step: if zycie<=0 then instance_destroy() Jeszcze w step: if zycie=4 then sprite_index=obrazek_całego_murku if zycie=3 then sprite_index=obrazek_lekko_peknietego itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Omfg, ty nawet nie znasz podstaw. I po co walisz taką dużą czcionką? Nikt ślepy raczej nie jest. chce utworzyć mur który po czterech uderzeniach objektu kula_obj zostanie rozwalony Ustaw se zmienną i w czasie kolizji z pociskiem odejmuj od niej wartość. Oprócz tego chce żeby po każdym uderzeniu zmieniał się sprite jak to zrobić Ustaw warunek na wcześniejszą zmienną i do zmiany sprite'a używaj funkcji sprite_index= (nazwa sprite'a); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Create health = 4; Kolizja health -= 1; Step switch( health ) { case 4: sprite_index = sprite4; break; case 3: sprite_index = sprite3; break; case 2: sprite_index = sprite2; break; case 1: sprite_index = sprite1; break; default: instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 jakto 100 to jak bedziesz odejmował -1 do muzisz strzelić100 razy żey rozwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Trochę okrężnym sposobem, ale zawsze szybszy od TYMON'a... jakto 100 to jak bedziesz odejmował -1 do muzisz strzelić100 razy żey rozwalić Sorki zmień se na 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 To ustaw se życia 3 i jak dotknie to -1 i zrób Jump to start position i zrób w kontrolerze życia jeżeli liczba żyć equal 0 to Start a block -> destroy the instance i Ennd a block Rozumiesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 123el, switch jest szybszy od if'ów. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Trochę okrężnym sposobem, ale zawsze szybszy od TYMON'a... Switch jest szybszy niż taka masa if'ów, a do tego ten twój 'then' wprowadza duży zamęt w kodzie. Edt: lol, Tymon. :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Wiem, ale jeszcze-m jest Cadet i ja tak wszystko na then, a nie na {}... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się