Mateki Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 dodałem deph ale jak podchodz do drzewa (objectu) od góry to jest przykryty liścmi a jak od dołu to wygląda jakbyprzechodził pod drzewem PS: Nie gadać i nie podawać linków do threed na oficjalnej bo mi nie odpala a ja tego już nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 A z jakim rzutem robisz grę? Jeśli taki jak w RPG Makerze to w step każdego aktywnego obiektu: depth=-y; I powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 działa ale nie oto mi chodziło. Tak jak w przykładzie na oficjalu. ludzik stoi przed drzewem to on jest na wierzchu a jak za dzewem to drzewo na wierzchu. Ty dałeś ze cały czas jest na wierzchu. PS:Jak nie wiecie to sprawcie zamnie ten przykład w threed prallax EDIT: rzutem ? jeśli o to chodzi to takie 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 O ludzie. Pokaż co masz bo się nie dogadam z Tobą. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Chodzi mu pewnie o to, że chce, by w grze 2D z boku zrobić efekt odległości. W tym przykładzie parallaxu (chyba) było tak, że po prostu były trzy obiekty i każdy z nich miał inny depth. I tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 A w ogóle umieściłeś to, co Ci Tymon dał w stepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Teraz poprubowałem i działa. źle było bo nie dałem do drzewa też. Mów jaśniej Tymon mówiąc aktywny object EDIT: Albo poprawiłeś Tymon albo nie dowidziałem. W nocy nie spałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Nic nie poprawiałem, a mówiąc aktywny miałem na myśli to co napisałem - obiekt aktywny to taki który nie został dezaktywowany. =P Nie czytasz tego co pisze. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się