Mateki Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Co zrobić by object0 podązając za nim zmieniał sprite. np. zaznaczasz na mapie lewym przyciskiem myszy kułeczko (object1) a object0 ma podązać za nim (zrobione mam) zmieniając sprite zależnie czy ma object1 po lewej po prawej u góry u dołu i na skosy Wiecie o co chodzi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Jeśli masz animację przeciwną do ruchu wskazówek zegara to: Step image_index = floor(direction/45); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 A czy wiesz jak zrobić to samo z bieganiem. Mam 8 animacji ruch i chce ze jak sie zatrzyma to jest w pozycji stojącej i wtej której biegł ??????????????????? EDIT: Działa ale od której animacji zacząć b jak idzie w lewo to patrzy do dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się