Bartek (Kamrat) Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Witam. O to zapowiedź pierwszej gry jednoosobowego teamu Human Studio. Tytuł: Paper Gatunek: FPP Premiera: Listopad 2004 Engine: Gm60 Fabuła: Jest rok 2008. Na szczęśliwej planecie Ziemia toczy się szczęśliwe życie. W laboratorium "Science and Technology" naukowcy pracują nad przejściem międzywymiarowym. Prace trwały, aż do pierwszej wersji testowej portalu. Postawili go w zabezpieczonym miejscu, a naukowcy przeszli do pomieszczenia z komputerami. Uruchomili portal i... czekali 20 minut. Już chcieli wyłączyć portal, aż tu nagle zaczeły z niego wychodzić papierowe ludziki! Pozamieniały wszystko w papier a naukowców zabrały ze sobą! Ty graczu jesteś agentem ochrony w SAT i musisz uratować naukowców w laboratorium! Kręte korytarze i przeciwnicy z papieru. Trzeba uważać! Ruszaj! Gra będzie typową strzelaniną FPP ala Doom II. Wszystko będzie wyglądać tak, jakby było z papieru, ( :) ) tzn. wszystko białe z czarnymi konturami itp. Muzyki brak. W końcu w papierowym świecie nie ma radia czy czegoś takiego. ;) Będą ogdłosy gniecenia i darcia kartki papieru (śmierć papierowego ludzika), strzał i krzyk głównego bohatera. Screenów nie dam, bo jeszcze w tym miesiącu premiera. Gra gotowa gdzieś ok. 40%. Nie "team'u", lecz "teamu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Bronie: nożyczki, zapałki... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 7 Listopada 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Pietrus Pan. Sam to wymyśliłeś? Bo mi się wydaje, że gdzieś jest projekt papierowego Quake'a. :) Powiedz coś więcej na temat engine'u, bo widzę, że uzywasz gm6. Będziesz pisał własny, gotowiec czy może DLLek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 7 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 (edytowane) Pietrus Pan. Sam to wymyśliłeś? Bo mi się wydaje, że gdzieś jest projekt papierowego Quake'a. :) Powiedz cos wiecej na temat engine'u, bo widze ze uzywasz gm6. Bedziesz pisal wlasny, gotowiec czy moze dll'ek? Ad.1) Sam. Projekt papierowego Quake'a? Nie znam nawe.t :D Ja nawet nie gram w Quake'a, nigdy nie grałem... Heh... Ad.2) Robię to tak jak opisał Mark w tutorialu o grach 3D. ;) Bez skryptów. :) Z tym engine chodziło mi, że w jakim programie to robie. :P Nie chciało mi się dłużej pisać :D PS. Mam problem z narysowaniem broni. xD Nie moge dłoni narysować. xD Edytowane 12 Listopada 2004 przez Patrysław (Beaver Interactive) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się