Lestek Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Jak zrobic tak zeby gdy obiekt A skolizuje się z obiektem B to obiekta zmienia sprita, a gdy obiekt A nie będzie się kolizował z obiektem B to znowu obieklt A zmieniał sprita na poprzedni? Za pomoc dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Listopada 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 W obiekcie A do eventa Step dodaj klocek "Execute a Piece of Code" z takim skryptem: if( place_meeting(x,y,nazwa_obiektu_B) ) { sprite_index = nazwa_sprita_podczas_kolizji; } else { sprite_index = nazwa_sprita_domyslnego; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się