123el Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 mam w mojej grze problem z ciosem, a mianowicie nie mam pojęcia czemu nie działa mi skrypcik taki o: if x>other.x && other.sprite_index=spr_atakpow1 and x>other.x && other.image_index=1 or x>other.x && other.image_index=2 or x>other.x && other.image_index=3 Po prostu chcę aby wróg tracił po kolizji z 1, 2 i 3 a nie 0 obrazkiem...jeżeli było coś podobnego to sory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 czy przypadkiem nie dajesz za duzo and ?? czasami tez mam podobne problemy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 image_index nie przyjmuje tylko za wartość liczby całkowite. :P Użyj round. No i sam warunek prosi się o uporządkowanie. EDIT iid = round( other.image_index ); if( x > other.x && other.sprite_index = spr_atakpow1 && ( iid = 1 || iid = 2 || iid = 3 ) ) I przeczytaj sobie jakiś porządny artykuł o logice w matematyce, naprawdę się to przydaje. ;) EDIT 2 Albo tak: if( x > other.x && other.sprite_index = spr_atakpow1 && ( other.image_index > 1 && other.image_index < 3 ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 DZIĘKI!!!!!!! Za szybko podziękowałem, teraz i tak nawet 0 image'em moge zabijać gości... Dobra, po drobnych usprawnieniach jednak działa, jeszcze raz Ci dziękuję TYMON! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się