murdalow Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Mam w roomie obiekt a w drawie obiektu napisane jak wszystko ma się układać(pozycja sprita) żeby miało jakiś sens w roomie. Czy tak jak zrobiłem jest to bardziej oszczędna opcja(mniej zajmuje kb) niż gdybym miał robić osobny obiekt dla każdego sprita...bo sam nie wiem odpowiedzcie jeśli już tak kombinowaliście i zauważyliście wyniki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 O kb tu nie idzie, prędzej o wydajność gry ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 O kb tu nie idzie, prędzej o wydajność gry ;). czyli jak lepiej układać obiekty w roomie czy w obiekcie w draw żeby malowały się sprity? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 No najlepiej jeden controller draw, bo jak będzie więcej to jasne, że mniejsza wydajność :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Najlepiej wczytywać sprity z plików i wstawiać je do obiektów w roomie. Najwydajniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Mam na przykład w drawie obiektu żeby rysował budynek taki kod: draw_sprite(bardrzwi,0,570,200) draw_sprite(wallbar,0,40,72) draw_sprite(wallbar,0,130,72) draw_sprite(wallbar,0,220,72) draw_sprite(wallbar,0,310,72) draw_sprite(wallbar,0,400,72) draw_sprite(wallbar,0,400,142) draw_sprite(wallbar,0,400,212) draw_sprite(wallbar,0,400,282) draw_sprite(wallbar,0,40,275) draw_sprite(wallbar,0,130,275) draw_sprite(wallbar,0,220,275) draw_sprite(wallbar,0,310,275) draw_sprite(wallbar,0,40,0) draw_sprite(wallbar,0,130,0) draw_sprite(wallbar,0,220,0) draw_sprite(wallbar,0,310,0) draw_sprite(wallbar,0,740,265) draw_sprite(wallbar,0,740,180) draw_sprite(wallbar,0,740,95) draw_sprite(wallbar,0,830,265) draw_sprite(wallbar,0,830,180) draw_sprite(wallbar,0,830,95) draw_sprite(wallbar,0,740,10) draw_sprite(wallbar,0,830,10) draw_sprite(barokno,0,160,170) draw_sprite(barbilboard,0,540,10) i takim sposobem mam namalowany budynek ale obawiam się że może na słabszych kompach źle działać(mi działa) a w roomie nie mam nic tylko ten obiekt z tym drawem o to mi chodzi nawiązując do pytania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 OoOoOo lOoOoL ? oO xPPP Już jak patrzę na ten kod to mi się myszka tnie... Weź to człowieku daj na jeden sprite, bo ci będzie tak jechało grę... Że ni ma co :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 OoOoOo lOoOoL ? oO xPPP Już jak patrzę na ten kod to mi się myszka tnie... Weź to człowieku daj na jeden sprite, bo ci będzie tak jechało grę... Że ni ma co :P Jest na jeden jeden to wallbar a drugo to okno i jeszcze jakiś tam ale chyba będe układać w roomie obiekty a nie pisać przez drawa... :) EDIT: Marna opcja z tym drawem he he nie zaoszczędziłem miejsca he he (sprawdzone) w sumie temat juz do zamknięcia chyba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Możesz użyć surface :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Surface suxxx xP A temat zamknąć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się