rob3rt Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 robiłem juz wszystko wiem ze tekst źródłowy mam dobrze napewno. Robiłem wszystko reinstale od nowa kilka razy i zawsze to samo :/ pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Masz chyba jakiś błąd w kodzie który automatycznie uruchamia excepcję errora... Sprawdź czy nie masz tam jakiś niepotrzebnych straisów albo Dp-ek... A masz wszystkie kompilacje w jednym folderze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob3rt Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 jestem poczatkujacym programistą a wiec robie to co mi mowi nauczyciel i nie zabardzo wiem o co Ci chodzi ;). Pytałem sie nawet swojego faceta i nic nie potrafi zrobić z tym a kto dostaje 1??? No oczywiście ja :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Sprawdź jeszcze raz czy masz wszystkie potrzebne pliki w jednym folderze i czy nie masz w tekście twojej kompilacji jakiś niepotrzebnych linijek... Czegoś co by mogło powodwować błąd. Czasem w Delphi zdarzaja się takie coś jak strais, czyli konflikt dwóch kodów, albo Dp-ki, czyli zapodziane lub zapomniane części kompilacji, które gnieżdżą się w jakiś niechcianych sektorach i uruchamiają niepożądane... Sprawdź kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob3rt Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 bo jest taki motyw mam juz jeden program i działa elegancko wszystko śmiga jak należy, chcem zrobić identyczny program tylko o zmienionej tematyce ( bazy danych) wiec program jest identyczny jak ten działający ten się kompiluje a ten nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...