Cekol Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Mam takie pytanie a mianowicie: Czy jest jakiś DLL który płynnie zrobił by "Dark HDR lighting" ? albo chociaż rysował "vertexy" bez problemu? albo jakoś TO: draw_primitive_begin(pr_trianglelist) draw_vertex(Max_Point_X/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,Max_Point_Y/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex(Farthest_Point_X/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,Farthest_Point_Y/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex((Max_Point_X+lengthdir_x(100000,Max_Direction+180))/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,(Max_Point_Y+lengthdir_y(100000,Max_Direction+180))/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex(Min_Point_X/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,Min_Point_Y/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex(Farthest_Point_X/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,Farthest_Point_Y/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex((Min_Point_X+lengthdir_x(100000,Min_Direction+180))/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,(Min_Point_Y+lengthdir_y(100000,Min_Direction+180))/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex(Farthest_Point_X/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,Farthest_Point_Y/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex((Max_Point_X+lengthdir_x(100000,Max_Direction+180))/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,(Max_Point_Y+lengthdir_y(100000,Max_Direction+180))/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_vertex((Min_Point_X+lengthdir_x(100000,Min_Direction+180))/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,(Min_Point_Y+lengthdir_y(100000,Min_Direction+180))/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2) draw_primitive_end() zrobił na wydajniejsze? Czekam na szybką odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 20 Marca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 DLL'em nie da się przyśpieszyć grafiki w GM, bo nie ma do niej bezpośredniego dostępu. Ze skryptami też ciężko będzie, ale pierwsze co się rzuca w oczy to to, że dla tych samych obliczeń powinieneś deklarować zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 dla tych samych obliczeń powinieneś deklarować zmienne. yyYyyYyY? czyli co? xD Bo jak patrzeć na ten skrypcik to tam nie ma "Tych samych obliczeń" Albo jestem ślepy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Są, przecież zawsze możesz zrobić zamiast Min_Point_X+lengthdir_x(100000,Min_Direction+180))/2-view_xview[global.DHDRL_View]/2,(Min_Point_Y+lengthdir_y(100000,Min_Direction+180))/2-view_yview[global.DHDRL_View]/2 dać blabla/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się