puziqqq Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Siema! Jestem początkujący i mam sprawe ;). Czy ktoś by mi powiedział jak zrobić logowanie z poziomu gry? tzn. takie jakby profile, z których gra czerpała by wiadomości, np. level, życie itp. z góry thx :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 moze uzyj pliku ini i tam zapisywane by byly dane ;) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puziqqq Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 ehh to już by mi było łatwiej zrobić w save :sp_ike: to by było tak player connect = load game step = save :P //edit: ale wtedy by nie było do podawania hasła ;/ //edit2: :lol2: ciekawe czy ktoś mi pomoże :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 mowieles ze chcesz zrobic profile a zeby zrobic kilka profili trzeba zapisac dane gdzies w pamieci albo pliku O_o to skoro znasz odpowiedz to po kiego sie pytasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puziqqq Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 aha no tak, a mógł byś dać przykład tego zapisu do ini?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 https://gmclan.org/up900_11__przyklad.html kiedys robilem komunikator i z niego ci wyciagnalem :P pokombinuj troszke ;) tutaj masz wiele o pliku ini wlasnie to mialo byc logowanie ale nie dokonczylem i jest tylko na jedna osobe :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...