Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Witam mam problemik z 39dll ( pierwsza styczność), otóz robie wszystko jak w tutorlialku od dllka, a coś mi się nie łączy :crying: . Daje tu wam plik gry i może ktoś mi pomoże. Jak coś to napiszcie tylko linie z błędem ew. Pozdro, iv!n. https://gmclan.org/up1836_4_39dll.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Pablo halp xD Pomoże ktoś?? Mam pierwszą styczność z tym dllkiem. Wogóle z dllkami. Proszę bez warna, ponieważ potrzebuje szybko pomocy. Pozdro, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Czegoś w tym brakuje. Na pewno brakuje :P Gdy przeglądałem cały przykład zobaczyłem że w obiekcie control (Który chyba odpowaida za założenie serwa) jest tylko 2 skryptowy ewent create. Nic więcej. Zobacz dokładnie całość jeszcze raz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Nie nie, za tworzenie odpowiada obj wait a controler tylko do gry, zeby zmienne inicjowało. @down Tylko się nie przestrasz xD. WSZELKIE UWAGI MILE WIDZIANE xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 zaraz to obejżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Hmmm... A pomyśl, czy ustawiłaś w skryptach dobrze swoje ip, załączyłaś serva na kompie albo wyłączyłaś firewalla, czy coś... To wszystko jest ważne xD @Up: A po uh ten post ?! Haha, mam cię ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 @Spyro Wiesz ja taki głupi już nie jestem ;(. Ktoś tu posty nabija :D Pozdro, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 hahhaha xD problem jest wrecz banalny xD zapomniałeś postawić o_wait w roomie oczekującym :P pozatym port udp pod ktory podłącza sie klient jest taki sam jak ten dla hosta, a to źle (ale główny problem to brak obiektu xD) Poprosu wstaw w roomie oczekujacym obiekt o_wait xD pozatym jest troche dziwnie, ale ogolnie połączenie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 @up Omg, czy ja naprawde jestem taki głupi xD. Sry, zaraz zoabcze czy działa. Eh, niby działa ale nie wysyła danych. Pozycji i direction. Pozdro, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 pomylić się każdy może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 @Iv!n: No dobra, sry, przestane cię traktować jak newbie xD @pablo<numerki, z jakimś niebieskim kolesiem w avatarze>: No ale skoro połączenie nadal nie działa, to może jednak nie w tym rzecz... A ja myślę, że jednak po prostu źle coś ustawiłeś w socketsach albo argumentach dla funkcji dll-a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 a kto ci mówi że połączenie nie działa oO? PS: To nie jakiś niebieski koleś tylko Link!! Główny bohater gry wszechczasów. Ah ci PCtowcy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 E tam, coś tam niby łączy, pyta firewall czy odblokwoać. DObra czeka na innego gracza, włączam ok, ale nie wysyła lub nie odbiera danych (x,y,direction) Jak możesz zobacz u siebie w czym jest źle. Pozdro, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 bo połączenie zostalo nawiazane itp. Ale z tym wysyłaniem i odbieraniem masz dziwnie i nieco źle propunje zrobic do tego osobny obiekt typu controller z zaznaczonym persistent (że nie kasuje sie w czasie przechodzenia z rooma do rooma.) Niech ten obiekt zostanie wwalony dopiero w roomie z grą. tam dasz wysyłanie pozycji i odbieranie. Tak sie zastanawiam... ktorym graczem steruje gracz nr 2 ? bo o_player to gracz dla gracza nr 1 a co z graczem 2? To powinno być tak. U hosta obiekt gracz 1 i objekt dummy (lalka naśladująca to co robi gracz 2 tam u siebie) a u clienta objgracz2 i tez obiekt lalka, ta bedzie naśladować gracza nr1 . Potem w graczach wysylanie pozycji oraz directiona i w lalkach odbieranie pozycji oraz directiona mam nadzieje że rozumiesz co mam na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 heh ale co w tym obiekcie mam dać (wiem że noobie) ;pp. Narazie dla mnie to czarna magia. Pozdro, Iv!n. P.S. Zaraz przepisze cały kod. @up o_enemy to gracz 2. ;p Mniej więcej kapuje thx. A nie można poprostu zrobić 2 obiektów? Jeden Wysyła informacje (czyli gracz normalny z ruchem) i 2 obiekt który by odbierał informacje i zmieniał sobie pozycje itp. do tych infomacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 można ale to ci tylko skomplikuje sprawe. Pozatym gra musi odruzniac kiedy steruje graczem nr2 a kiedy graczem nr1. Skoro o_enemy to gracz nr 2 to powiedz mi czemu w nim nie ma nic o sterowaniu i jest ich aż 2 w roomie oO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Dobra już sobie te poprawiłem i teraz zabieram się do przepisywania kodu. Pozdro, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się