Skocz do zawartości

39dll Nie łączy


Rekomendowane odpowiedzi

Czegoś w tym brakuje. Na pewno brakuje :P

Gdy przeglądałem cały przykład zobaczyłem że w obiekcie control (Który chyba odpowaida za założenie serwa) jest tylko 2 skryptowy ewent create. Nic więcej. Zobacz dokładnie całość jeszcze raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... A pomyśl, czy ustawiłaś w skryptach dobrze swoje ip, załączyłaś serva na kompie albo wyłączyłaś firewalla, czy coś... To wszystko jest ważne xD

 

@Up: A po uh ten post ?! Haha, mam cię ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahhaha xD problem jest wrecz banalny xD zapomniałeś postawić o_wait w roomie oczekującym :P pozatym port udp pod ktory podłącza sie klient jest taki sam jak ten dla hosta, a to źle (ale główny problem to brak obiektu xD)

Poprosu wstaw w roomie oczekujacym obiekt o_wait xD pozatym jest troche dziwnie, ale ogolnie połączenie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Iv!n: No dobra, sry, przestane cię traktować jak newbie xD

 

@pablo<numerki, z jakimś niebieskim kolesiem w avatarze>: No ale skoro połączenie nadal nie działa, to może jednak nie w tym rzecz... A ja myślę, że jednak po prostu źle coś ustawiłeś w socketsach albo argumentach dla funkcji dll-a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo połączenie zostalo nawiazane itp. Ale z tym wysyłaniem i odbieraniem masz dziwnie i nieco źle

propunje zrobic do tego osobny obiekt typu controller z zaznaczonym persistent (że nie kasuje sie w czasie przechodzenia z rooma do rooma.) Niech ten obiekt zostanie wwalony dopiero w roomie z grą. tam dasz wysyłanie pozycji i odbieranie.

 

Tak sie zastanawiam... ktorym graczem steruje gracz nr 2 ? bo o_player to gracz dla gracza nr 1 a co z graczem 2?

 

To powinno być tak. U hosta obiekt gracz 1 i objekt dummy (lalka naśladująca to co robi gracz 2 tam u siebie) a u clienta objgracz2 i tez obiekt lalka, ta bedzie naśladować gracza nr1

.

Potem w graczach wysylanie pozycji oraz directiona i w lalkach odbieranie pozycji oraz directiona mam nadzieje że rozumiesz co mam na mysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ale co w tym obiekcie mam dać (wiem że noobie) ;pp. Narazie dla mnie to czarna magia.

Pozdro,

Iv!n.

P.S. Zaraz przepisze cały kod.

@up

o_enemy to gracz 2. ;p Mniej więcej kapuje thx. A nie można poprostu zrobić 2 obiektów? Jeden Wysyła informacje (czyli gracz normalny z ruchem) i 2 obiekt który by odbierał informacje i zmieniał sobie pozycje itp. do tych infomacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...