NoooB Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 1.Potrzebuje mi skrypt na: Po pięciu sekundch obecny objekt-obj_1 zamienia się w inny- obj_2 2.Jak zrobić, żeby po wyłonczeniu gry otwierała się strona www.blabla.ble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 obj_1: Create; alarm[0]=5*room_speed Alarm 0; instance_create(x,y,obj_2) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoooB Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 obj_1: Create; alarm[0]=5*room_speed Alarm 0; instance_create(x,y,obj_2) instance_destroy() Niedziała:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ma być: Alarm[0]=room_speed*5 A co do otwierania strony: execute_shell('www.jakasstrona.pl',0) chyba powinno działac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 @Danielus: Słyszałeś kiedyś, że mnożenie jest przemienne ^^ ? Co do 2 pytania: jest klocek do otwierania stron WWW, bodajże w zakładce Other. Dajesz go w akcję zamykania gry, np. jakiś obiekt który dajesz do każdego rooma i dajesz mu pod esc tego klocka i pod tym klocka do wyłączenia gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Alarm 0; instance_create(x,y,obj_2) instance_destroy() Należy to zastąpić funkcją instance_change, bo twój kod tworzy obj_2 w miejscu obj_1 a potem go niszczy, więc nie daje to żadnego efektu x] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Black, głupoty gadasz, instance_destroy() nie moze odwolywac sie do stworzonego Oiektu, jezeli zawarty jest w dalej istniejacym Object1, Kod ten jest jak najbardziej poprawny. Nooob, działa, najprawdopodobniej nie wiesz co z tym zrobić. http://www.toya.net.pl/~ptaki/przyklady/przykladgmc002.gm6 masz przyklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się