Skocz do zawartości

Moja postać strzela ? ognista kula


sanuke

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobic by moja postac strzela ognista kula ktora bedzie animowana :D

 

za pomoca przyciska ctrl ...

 

Co i gdzie mam wpisac i czy kule mamtak samo animowac jak wszystko inne ? tzn ? 3 imagesy w jednym sprite ?

 

Na wszelki wypadek podajcie co mam wpisac w spirte kuli by byla nimowana

 

if (place_free(x,y+1))

{sprite_index = kula1}

else

{sprite_index = kula2}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm. Jeżeli kula ma być poprostu wystrzelona w ciebie, a jak się odsuniesz to nie oberwiesz to dajesz create instance kula with a motion i w direction

point_direction(x,y,object0.x,object0.y)

a w create alarm0 to 60 (co ile ma kulka wylatywać) a w alarm0 ma być alarm0 to 60 (tyle samo co w create) i właśnie to create instance (to co napisałem wyżej)

 

Jeżeli kulka to jest "samonaprowadzająca rakieta" to też podobnie ale musisz to zrobić tak, że point direction mysisz dać w stepie, ale jak dokładnie to zrobić to się mnie nie pytaj bo sam nie wiem :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...