cyberdog Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 No tak... W FAQ jest taki kod. Ale mi chodzi o coś innego. Pisze kod z FAQ Jest tak: Gdy przycisnę klawisz to obiekt strzela jakby z uzi. A ja chce rzeby: Jak mam wciśnięty klawisz (używam CTRL) to obiekt strzelał w krótkich odstępach czasu. Eee... HELP? :death: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 ostatnio byl taki temat jest taka opcja jak szukaj ;p @marmot juz wczoraj koles sie oto pytal moglbys poczekac az poszuka ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Skorzystaj z alarmów. W klawiszu strzelania ustaw alarm na ileś tam stepów (room_speed*ilość_sekund da ci odliczanie czasu w sekundach) a w alarmie na samym początku sprawdzanie czy klawisz jest nadal trzymany (bodajże keyboard_pressed(kod_klawisza) - sprawdź w helpie), tam dajesz start of a block, dajesz akcję strzelania i za nią następne wywołanie tego alarmu i po tym end of a block. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Dzięki marmot! Są na tym świecie pożądni ludzie! A co do tego "szukaj" to nie znalazłem. Wierzcie lub nie. Ale sprawdzę póżniej. :) No dobra. Tylko mi coś nie jarzy. Jak chce strzelać CTRL to co wpisać w (kod_klawisza) ? Wybaczcie że taki natrętny jestem ale nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 The following constants for virtual keycodes exist: vk_nokey keycode representing that no key is pressed vk_anykey keycode representing that any key is pressed vk_left keycode for left arrow key vk_right keycode for right arrow key vk_up keycode for up arrow key vk_down keycode for down arrow key vk_enter enter key vk_escape escape key vk_space space key vk_shift shift key vk_control control key vk_alt alt key vk_backspace backspace key vk_tab tab key vk_home home key vk_end end key vk_delete delete key vk_insert insert key vk_pageup pageup key vk_pagedown pagedown key vk_pause pause/break key vk_printscreen printscreen/sysrq key vk_f1 ... vk_f12 keycodes for the function keys F1 to F12 vk_numpad0 ... vk_numpad9 number keys on the numeric keypad vk_multiply multiply key on the numeric keypad vk_divide divide key on the numeric keypad vk_add add key on the numeric keypad vk_subtract subtract key on the numeric keypad vk_decimal decimal dot keys on the numeric keypad For the letter keys use for example ord('A'). (The capital letters.) For the digit keys use for example ord('5') to get the <5> key. The following constants can only be used in keyboard_check_direct: vk_lshift left shift key vk_lcontrol left control key vk_lalt left alt key vk_rshift right shift key vk_rcontrol right control key vk_ralt right alt key Help -> Game Maker Language -> User Interaction -> The Keyboard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 keyboard_pressed(vk_control); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Kurcze! Jaki ja gupi! No nic, dzięki Marmot, dzięki bardzo. :sp_ike: Ty to jesteś pożądny gość. EDIT: Wyskakuje mi błąd: Unknow action 'keyboard_pressed'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczygieł Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Może spróbuj keyboard_check_pressed ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Aha! Jeszcze pogłówkuje z tym. Ale i tak dzięki: Black'owi Marmotowi (szczególnie) Szczygiełowi. EDIT: Unknow action "keyboard_check _pressed"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil321 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Nie wiem czy dobrze, ale mi się wydaje ze to trzeba SPRAWDZIĆ CZY klawisz jest trzymany podczas tego alarmu... Trzeba wstawić if keyboard_check(vk_ctrl) heeh... bo to jest tak że w tym waszym kodzie to podczas alarmu MA SIĘ WYKONAĆ keyboard_check a samo się nie wykona bo nie istnieje taka funkcja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Wielkie--dzięki Sprawdzę to później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się