Gość adster Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 STEP: if collision_circle(x,y,16,mon1,true,1) { alarm[0]=2 leci=0 } Proste, prawda? Ale mam taki problem... Czy istnieje jakaś c****** (tu jest słowo, które kojarzy się raczej ze starym dziadkiem, dość nerwowym, nie to drugie :) ) możliwość odwłania się do zmiennej (tym sposobem:if pack>0) lokalnej w obiekcie (w STEP!!!), z którym była kolizja? Próbowałem najróżniejszych sposobów np. takiego banału jak poniżej, który nie działa oczywiście :) : if collision_circle(x,y,16,mon1,true,1) { if other.pack>0 { alarm[0]=2 leci=0 } } itd. itp. kombinacje z with... Pomocy! Wiem, że to pytanie okaże się kolejnym banałem, ale ja w **** nie wiem, jak to zrobić!!! Czy jest taka w ogóle fizyczno-fizjologiczna możliwość!!! :P EDIT: Koniecznie musiałoby być w step, bo w innym wypadku czeka mnie całkowita przebudowa silnika gry :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 collisionObject = collision_circle(x, y, 16, mon1, true, 1); if (collisionObject) { if (collisionObject.pack > 0) { alarm[0] = 2; leci = 0; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Podaj nazwę tego objektu przed kropką... xD Btw W funkcji "if" pisze się ">=" jak juz, a nie ">", heh. @Edit @down: A racja !! xD A takie przeoczenie małe heh, późno juz było xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 '>=' oznacza 'wieksze lub rowne'; '>' oznacza 'rowne'. Heh. @marmot:zonk :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Skrypt działa... THANK YOU! See next time! :P Podaj nazwę tego objektu przed kropką... xD Tak też wcześniej nie działało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 >=' oznacza 'wieksze lub rowne'; '>' oznacza 'rowne'. Heh. '>' to chyba 'większe' ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 >=' oznacza 'wieksze lub rowne'; '>' oznacza 'rowne'. Heh. Jeżeli chodziło o to, by mnie nabrać, to taki głupi (chyba) nie jestem... :jezor: :) W funkcji "if" pisze się ">=" jak juz, a nie ">", heh. No, ale tylko wtedy, gdy tego chcę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się