Skocz do zawartości

Taki (zapewne) prosty, a up***wy problem :)


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

STEP:

 if collision_circle(x,y,16,mon1,true,1)
{
alarm[0]=2
leci=0
}

 

Proste, prawda? Ale mam taki problem...

Czy istnieje jakaś c****** (tu jest słowo, które kojarzy się raczej ze starym dziadkiem, dość nerwowym, nie to drugie :) ) możliwość odwłania się do zmiennej (tym sposobem:if pack>0) lokalnej w obiekcie (w STEP!!!), z którym była kolizja?

 

Próbowałem najróżniejszych sposobów np. takiego banału jak poniżej, który nie działa oczywiście :) :

 

 

 if collision_circle(x,y,16,mon1,true,1)
{
if other.pack>0
{
alarm[0]=2
leci=0
}
}

 

itd. itp. kombinacje z with...

 

Pomocy! Wiem, że to pytanie okaże się kolejnym banałem, ale ja w **** nie wiem, jak to zrobić!!! Czy jest taka w ogóle fizyczno-fizjologiczna możliwość!!! :P

 

EDIT: Koniecznie musiałoby być w step, bo w innym wypadku czeka mnie całkowita przebudowa silnika gry :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>=' oznacza 'wieksze lub rowne'; '>' oznacza 'rowne'. Heh.

Jeżeli chodziło o to, by mnie nabrać, to taki głupi (chyba) nie jestem... :jezor: :)

W funkcji "if" pisze się ">=" jak juz, a nie ">", heh.

No, ale tylko wtedy, gdy tego chcę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...