sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Chciałbym dostac jakis porosty przykład bota ,który chodzi i przeszkadza po zaznaczonym terenie ? (Ten BoT ma zabijac moja postac ) by gra nabrala sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Co do chodzenia to użyj alramów np. w create wroga: alarm[0]=room_speed*3 //po trzech sekundach nastąpi alarm w alarm 0 wroga wstawiasz zmiane kierunku ruchu. Co do strzelania to użyj w step przeciwnika: if distance_to_object(obiekt) < 50 { alarm[1]=room_speed*2 } i w alarm 1move_towards_point(bohater.x,bohater.y,pocisk) Powinno byc dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 mysle ze powinenes uzyc takiego czegos jak path sciezka i zrob tak ze po tajk sciezce bedzie chodzil twoj bot a jak chcesz zrobic zycie to poszukaj na forum tematow i w kolizji z botem ustaw ze zmienna ktora odpowiada za zycie ma sie odejmowac i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 move_towards_point(hero.x,hero.y,pocisk) Danielus Cos takiego to ma być ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 tak, oczywiście pocisk to pocisk ktory ma twój bot wystrzelić. Tek kod(cały, nie tylko move_... zpowoduje że pocisk poleci prosto w przeciwnika, o ile ten zbytnio sie zblizy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Chyba: move_towards_point( hero.x, hero.y, predkosc ); Nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No fakt, tam ma być szybkość. Myśle ze szkoła mnie kiedyś zabije, jestem tak zmeczony że juz mi sie wszystko myli :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 U mnie nie zbyt dziala zrobilem cos takiego : Dodałem step i wpisałem tam : if distance_to_object(hero) < 50 { alarm[1]=room_speed*2 } Dodalem do mojej postaci nobek Alarm1 i wpisałem tam move_towards_point(hero.x, hero.y,4); I w create : alarm[0]=room_speed*3 Wszystko to w jednej postaci co powinienem poprawić ? Jakby co hero to moj bohater a nobek to jjest zabójca pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 step: if distance_to_object(hero) < 50 { alarm[0]=room_speed*2 } Alarm0: move_towards_point(hero.x, hero.y,4); Tego juz nie: create : alarm[0]=room_speed*3 //a po co to?? I to wszystko w noobku czy jak ty tam kompa nazywasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Zrobilem to wszystko i nic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jeszcze raz... Chcesz aby chodzi i strzelal... a wiec tak: Create: move_towards_point(hero.x, hero.y,4); //idzie w twoim kierunku z predkoscia 4 Step: if distance_to_object(hero) < 50 { alarm[0]=room_speed*2; } //jezeli noobek jest w odleglosci mniejszej niz 50 od gracza to uruchamia sie alarm Alarm[0]: alarm[0]=room_speed*2; //alarm 2 sekundy instance_create(hero.x,hero.y,pocisk); //tworzy pocisk pocisk.direction = hero.direction; //pocisk ma kierunek taki jaki bohater pocisk.speed = 5; //szybkosc pocisku rowna sie 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 UDAŁO SIĘ ALE NIE DOKOŃCA ZOBACZCIE SAMI !! NOBÓS STRZELA ALE JAKOS NA CHETACH JAKBY JEDZIE :D http://www.konrad.webpl.org/ ZOBACZ SAM DANGON pozatym fajne gry zrobiles :thumbsup: soory ale nie moge na tym forum edytowac skryptu aby sciagnac gre z nobusiem i malpa kliknij tu www.konrad.webpl.org/webserv1.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Nie wiem czy dokladnie o to ci chodzi ale sprobuj to z create przeniesc do stepa jako oddzielny kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 instance_create(hero.x,hero.y,pocisk); //tworzy pocisk tak dokladnie tworzy pocisk ale na objekcie hero : zrob tak: instance_create(x,y,pocisk); //tworzy pocisk tam gdzie jest potwor :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Zrobilem takiego bota któy lata po calej mapie :D nawet to wygląda zobaczcie sami tylko nie wiem jak to zrobilem ze mnie wywala na poczatek mapy ale DOBRZE ze tak jest :D tylko ze troche chalowo to wyglada :( zobaczcie jakie bledy popelnilem :) http://konrad.webpl.org/webserv3.gm6 Zagrajcie z 2 razy i dajcie sie zlapac nobkowi w koncie wtedy mnie blokuje i juz grac sie nieda XD nie wiem jak zrobic by moze doszedl :D czy cos takiego !! POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 przy kolizji z nobkiem zmień wartość z -1 na 1 bo jak bohater dotknie go od prawej strony, to Cie przenosi na kraniec room'a A co do tego zacinania, to ten bot ma tak za nami łazić i nic nie robić?? bo jeśli ma nam cos zrobić to to ustaw i wtedy to zacinanie nie bedzie ważne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 No spoko działa :D ale jak zrobic zeby nas zabijal ... to bym dodal może jakis skrypt zycia przy okazji :) Co i gdzie mam wpisac by nobos mnie zabijal :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 jesli chcesz by Cie zabijał i byś miał zycia to: W game_start bohatera: lives = 3 //liczba żyć w kolizji z nobkiem wstawiasz kolcek ktory przenosi ciebie w miejsce startowe, a potem ten kod lives -= 1 //odjęcie jednego zycia w stepie bohatera: if lives = 0 { game_restart //restart gry jesli żyć jest liczba 0 } No i ustaw nobkowi że gdy skoliduje z bohaterem to tez wraca do pozycji startowej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się