Skocz do zawartości

BoT który zabija


sanuke

Rekomendowane odpowiedzi

Co do chodzenia to użyj alramów np.

w create wroga:

alarm[0]=room_speed*3 //po trzech sekundach nastąpi alarm

w alarm 0 wroga wstawiasz zmiane kierunku ruchu.

 

Co do strzelania to użyj w step przeciwnika:

 if distance_to_object(obiekt) < 50 {
alarm[1]=room_speed*2
}

i w alarm

1move_towards_point(bohater.x,bohater.y,pocisk)

 

Powinno byc dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze powinenes uzyc takiego czegos jak path sciezka i zrob tak ze po tajk sciezce bedzie chodzil twoj bot a jak chcesz zrobic zycie to poszukaj na forum tematow i w kolizji z botem ustaw ze zmienna ktora odpowiada za zycie ma sie odejmowac i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie zbyt dziala zrobilem cos takiego :

 

Dodałem step i wpisałem tam :

 

if distance_to_object(hero) < 50 {
alarm[1]=room_speed*2
}

 

 

Dodalem do mojej postaci nobek Alarm1 i wpisałem tam

 

move_towards_point(hero.x, hero.y,4);

 

 

I w create :

 

alarm[0]=room_speed*3

 

 

Wszystko to w jednej postaci co powinienem poprawić ?

 

 

 

Jakby co hero to moj bohater a nobek to jjest zabójca pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz...

Chcesz aby chodzi i strzelal... a wiec tak:

 

Create:

move_towards_point(hero.x, hero.y,4); //idzie w twoim kierunku z predkoscia 4

 

Step:

if distance_to_object(hero) < 50 {
alarm[0]=room_speed*2;
} //jezeli noobek jest w odleglosci mniejszej niz 50 od gracza to uruchamia sie alarm

 

Alarm[0]:

alarm[0]=room_speed*2; //alarm 2 sekundy
instance_create(hero.x,hero.y,pocisk); //tworzy pocisk
pocisk.direction = hero.direction; //pocisk ma kierunek taki jaki bohater
pocisk.speed = 5; //szybkosc pocisku rowna sie 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UDAŁO SIĘ ALE NIE DOKOŃCA ZOBACZCIE SAMI !!

NOBÓS STRZELA ALE JAKOS NA CHETACH JAKBY JEDZIE :D

 

http://www.konrad.webpl.org/

 

ZOBACZ SAM DANGON pozatym fajne gry zrobiles :thumbsup:

 

soory ale nie moge na tym forum edytowac skryptu aby sciagnac gre z nobusiem i malpa kliknij tu

 

www.konrad.webpl.org/webserv1.gm6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem takiego bota któy lata po calej mapie :D nawet to wygląda zobaczcie sami tylko nie wiem jak to zrobilem ze mnie wywala na poczatek mapy ale DOBRZE ze tak jest :D tylko ze troche chalowo to wyglada :( zobaczcie jakie bledy popelnilem :)

 

http://konrad.webpl.org/webserv3.gm6

 

Zagrajcie z 2 razy i dajcie sie zlapac nobkowi w koncie wtedy mnie blokuje i juz grac sie nieda XD nie wiem jak zrobic by moze doszedl :D czy cos takiego !!

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy kolizji z nobkiem zmień wartość z -1 na 1 bo jak bohater dotknie go od prawej strony, to Cie przenosi na kraniec room'a

 

A co do tego zacinania, to ten bot ma tak za nami łazić i nic nie robić?? bo jeśli ma nam cos zrobić to to ustaw i wtedy to zacinanie nie bedzie ważne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz by Cie zabijał i byś miał zycia to:

W game_start bohatera:

lives = 3 //liczba żyć

 

w kolizji z nobkiem wstawiasz kolcek ktory przenosi ciebie w miejsce startowe, a potem ten kod

lives -= 1 //odjęcie jednego zycia

 

w stepie bohatera:

if lives = 0 {
game_restart //restart gry jesli żyć jest liczba 0
}

 

No i ustaw nobkowi że gdy skoliduje z bohaterem to tez wraca do pozycji startowej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...