Syliush Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Zrobiłem sobie taki controller life http://www.gmclan.org/up1864_3_Controler_Life.html a teraz pytam jak zrobić (gdy mam dwa controllery life), że pierwszy controller life odpowiada za jakiś obiekt, a drugi też odpowiada za jakiś obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Czy mi się nie wydaje, czy parę godin temu był (może twój) ten sam temat ... ?? -.^ Aby nie powiedzieć "użyj opcji szukaj" (xP) powiem: ustaw w controlerach adresowanie do obiektów, np. w jednym obj1.health (albo zmienna odpowiedzialna za health) = <cośtam>, a w drugim to samo, ale np. obj2.health... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 no to mam kod: obj_myplane.lives obj_myplane - tak się nazywa mój hero i pisze że żle napisałem kod gdzie mam ten bład PS. zaczynam dopiero nauke jezyka c++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 PS. zaczynam dopiero nauke jezyka c++ W Game Makerze nie używa się C++ ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 To jakiego pascala? Ta jasne a "room_goto_next() ;" nie jest w c++ napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 O_o game maker ma swoj wlasny jezyk programowania taki jak gml XD i radze ci poczytaj helpa i kursy. no i uzywaj opcji szukaj bo takich tematow bylo duuuuuuuuzzzzooooooo edit: Nie język programowania, tylko język skryptowy, a to jest różnica co za roznica Marmot XD XD XD XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 game maker ma swoj wlasny jezyk programowania taki jak gml XD Nie język programowania, tylko język skryptowy, a to jest różnica :) . @marcinzzz95: Różnica jest taka, że język programowania jest kompilowany, a język skryptowy interpretowany. Poza tym, zobacz sobie 10 punkt regulaminu. Chyba nie chcesz dostać kolejnego warna ^^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się