sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jestem nowicjuszem i zrobilem narazie tylko to ze chodzi ..... mam pytanie jak zrobic w Game Maker 6.1 1. Że zatrzymuje sie na scianie danego przedmiotu np wallu...... 2. Jak zrobić ze nasz bohater zbiera jakis przedmiot i dodaje za to mu sie jakis score .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 daj scianie w create taki kod: solid=1 a graczowi podczas kolizji z sciana: speed=0 pkt a pkt to daj podczas kolizji graczowi z diamętem taki kod: score+=1 a diamętowi podczas kolizji z graczem kod: instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Collision ze ścianą: speed=0 Kolizja z przedmiotem do złapania: score += 1; with (other) { instance_destroy(); } EDIT: Shylios mnie wyprzedził :) A jeszcze coś: Sanuke, skorzystaj z Wyroczni! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 http://www.gmclan.org/up1864_3_Przyk_ad_ni...a_na__cian.html Ściągnij sobie ten przykład zrobiony w klockach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanuke Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dzieki Syliusz lecz jeszcze mam takie pytanie jak zrobic caly skrypt chodzenia do brzodu gdyz ja posluguje sie efektem jumpu... tzn y+5 , y-5 itp itd więc jak będzie wyglądał skrypt : zatrzymania się na ścianie , przeszkodzie . { speed=0 } ? Jak bedzie wygladac ten skrypt w calości, wiem gdzie to dopisac lecz nie wiem jak skonstrulowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...