Cekol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Elo wszystkim. Ostatnio zacząłem się interesować multiplayerem w GMie. I teraz mam problem. Powiecmy że w jakiejś akcji gracz ma stwożyć Obiekt który będzie sobie leciał w jakimś kierunku.(chodzi mi o strzał z broni.) instance_create działa, lecz tylko na jednym ekranie (wiecie o co chodzi) I teraz. Jak zrobić aby nowy obiekt był widoczny na wszystkich ekranach graczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 przesłać dane obiektu ze zmiennymi do innych graczy? np. wysłać message'a do gracza a w nim kod "instance_create(x,y,pocisk)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Póbowałem tak jak Matthew mówił lecz mi nie wychodziło. Może chociaż ktoś kodem pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 nie wiem jak to jest na standardzie GMa. Ja korzystam z 39.dll do internetowje rozgrywki. Tworząc obiekt wysyłam id wiadomosci i dane zalezne od id i np wysylam dane id=stworz xx=x tego obiektu yy= y tego obiektu obj= object_index tego obiektu a potem w reszcie odbieranie sprawdza czy id to stworz, jesli tak to instance_create(czyta z odebranego message xx, tak samo yy, i tak samo to jaki ma obiekt stworzyc); nie wiem czy to cos wyjasni ale moze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Pablo, yyyyyy... Nie... :( Próbowałm z messag'ami w gmie ale nic nie wychodziło. Nie widzieliście jakiś przykładów na ten temat?? Niema tu jakiegoś speca od takich żeczy!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się