Skocz do zawartości

Multiplayer i obiekty


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

Elo wszystkim.

Ostatnio zacząłem się interesować multiplayerem w GMie.

I teraz mam problem.

Powiecmy że w jakiejś akcji gracz ma stwożyć Obiekt który będzie sobie leciał w jakimś kierunku.(chodzi mi o strzał z broni.)

instance_create działa, lecz tylko na jednym ekranie (wiecie o co chodzi)

I teraz. Jak zrobić aby nowy obiekt był widoczny na wszystkich ekranach graczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to jest na standardzie GMa. Ja korzystam z 39.dll do internetowje rozgrywki. Tworząc obiekt wysyłam id wiadomosci i dane zalezne od id

i np wysylam dane

id=stworz

xx=x tego obiektu

yy= y tego obiektu

obj= object_index tego obiektu

a potem w reszcie odbieranie

sprawdza czy id to stworz, jesli tak to

instance_create(czyta z odebranego message xx, tak samo yy, i tak samo to jaki ma obiekt stworzyc); nie wiem czy to cos wyjasni ale moze xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...