Szymi_2004 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Tytuł: Kulki Singielplayer Gatunek: Coś jak Pac-Man Opis: Kulki Singielplayer to moja pierwsza opublikowana produkcja, jest to połączenie gry zręcznościowej z grą logiczną. Głównym celem gry jest pokonanie (a przynajmiej jak na razie w demie) Burgera (Bossa). Demo posiada tylko 1 poziom i nie ma w nim muzyki ale nie martwcie się w pełnej wersji już będzie. Myślę że zrobię również wersję Multiplayer ( w swoim czasie jak na razie jestem początkującym tzn. poznać zasady tworzenia gier MP) na przynajmniej 5 osób. Jest to wersja beta to znaczy że pełna może być zupełnie inna od tego demka. Download: http://www.gmclan.org/up1806_4_Kulki_SP.html Autorzy: Programowanie: Szymon Kowalski Fabuła: Szymon Kowalski Grafika: ---- (w demie grafika jest z głównego folderu GM) Muzyka: Szymon Kowalski Screeny: http://images20.fotosik.pl/6/739e42cc1eb51f47med.png http://images20.fotosik.pl/6/360a462a68a0d56e.png Proszę oceniać z wyrozumiałością ponieważ jestem początkującym. Pozdrawiam Szymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 haha, fajna gra :) jak na początek - całkiem fajnie, spróbuj popracować nad własną grafiką, dodaj więcej poziomów i zwiększ poziom trudności zagadek jak i samej rozgrywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...