Agrael Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Mam problem mianowicie. Zrobiłem gierke dla dwóch graczy wszystko jest ok oprócz tego że jak zeszczele drugiego gracz to zamiast go zabić to on nadal żyje nie wiem jak to naprawić. Po prostu strzelam trawiam nie zabija się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 A zrobiłeś mu zmienną odpowiedzialną za HP, etc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Nie A powiedz co musi byc w zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Np. Ilość hp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Podaj mi screena jak całość ma wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 bylo wiele takich tematow ale ci powiem w graczu jeden w create: global.hpa=100 tam gdzie ma tracic zycie np w kolizji z pociskiem global.hpa-=5 to samo robisz w graczu dwa tylko zmienna nazwij "global.hpb" a jak chcesz narysowac te zycie to zrob obj_draw i tam w evencie draw daj: draw_recentgle(10,10,10+global.hpa,30,0) draw_recentgle(200,10,200+global.hpa,30,0) nie wiem czy nie zrobilem bledu bo pisze z pamieci mozesz wpisac inne wartosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się