Skocz do zawartości

Gracze


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

bylo wiele takich tematow ale ci powiem

 

w graczu jeden w create:

 

global.hpa=100

 

tam gdzie ma tracic zycie np w kolizji z pociskiem

 

global.hpa-=5

 

to samo robisz w graczu dwa tylko zmienna nazwij "global.hpb"

 

a jak chcesz narysowac te zycie to zrob obj_draw i tam w evencie draw daj:

 

draw_recentgle(10,10,10+global.hpa,30,0)

draw_recentgle(200,10,200+global.hpa,30,0)

 

nie wiem czy nie zrobilem bledu bo pisze z pamieci mozesz wpisac inne wartosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...