Skocz do zawartości

Różne kolizje


Piczer

Rekomendowane odpowiedzi

Jak najlepiej. Przecież w helpie masz wszystko opisane. x1 to pozycja x od której ma zacząć sprawdzać, x2 to pozycja x na której ma kończyć sprawdzać i analogicznie z y. obj to czy ma to być jakiś konkretny obiekt, jak nie masz żadnego konkretnego to wpisujesz tam all. prec zamieniasz na 1 jeżeli chcesz precyzyjne sprawdzanie kolizji, a 0 jak nie chcesz. Pod notme wstawiasz 1 jak w tych kolizjach ma nie wliczać obiektu z którego wywołujesz tą akcję.

To wszystko co ci wyżej napisałem jest na samym początku rozdziału Collision Checking w helpie do Game Makera. Nie wiem, czemu w ogóle do tego helpa nie zaglądacie. Dokumentacja GMLa to jedna z najlepszych dokumentacji języka jakie czytałem. Poza GML to chyba tylko PHP ma tak dokładną i dobrze napisaną dokumentację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...