NoooB Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zaczne od tego, że mam jusz zarejstrowanego GM :cool2: i chce przenieść mój projekt na 3D Szukałem w internecie, u znajomych, no i u siebie oczywiście- gry RPG z której zaporzycze "silnik" nie za dobry ale tesz nie za cienki. No i znalazłem gre o nazwie Space Hack- ttttttakie RPG odpowiednie do mojch wymagań. No i co teraz... mam wzorzec i jak go mam niby przenieść na GM (czy się jakoś da to zrobić!!!) [ :excl: [Jeśli to pomorze to podczas grania w te gierke ( powinno się to zauważyć po paru godzinach, może wcześniej) mapy do gry są na tej samej zasadzie i tekstórze co w Warcraft'cie 3- chodzi mi oto że mapy są robione w edytorze map do W3, ale posiadają własne dodatki(czyli większość ;] ) ] :excl: ] PS: jak ktoś jest tak tępy, że niezauważy tego samego wyglądu map Space Hack i Warcraft 3 to moge daś przykład na screenie i taki sam element mapy zrobiś w tym edytorze;} Twoja pisownia jest tragiczna, dostajesz warna. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 patrzeć na gre i pisać wszystko tak by było jak w grze :P i masz przeniesiony silnik. i kto to mowi o tempactwie... lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 To może też zacznij robić mapy do W3, bo z jako takim przeniesieniem może być kłopot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 PS: jak ktoś jest tak tępy, że niezauważy tego samego wyglądu map Space Hack i Warcraft 3 to moge daś przykład na screenie i taki sam element mapy zrobiś w tym edytorze;} Ale zobacz jaki format zapisu map zastosowano. W obu grach jest zupełnie inaczej to kodowane i na innych zasadach. :] No i silnika tak ot tak do gm nie przeniesiesz - albo czeka cię przepisywanie CAŁEGO silnika do skryptów GM albo przerobić silnik na dll'a. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoooB Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 pablo1517 Sie dało by zrobić :P , no ale: 1. nimam tyle czasu 2. Tekstury też bedzie trzeba skąś wziąść Patrysław W zasadzie to mogł bym zacząć robić te mapy, ale oprócz drzewek, ścieżek i tak dalej- zwykły edytor do W3 nieposiada "kosmicznych tekstór, i objektów takich jak terminale, czy komputery" dziadekkleofas N dobra więc za chwile zedytuje ten post i dodam screeny :P Ogólnie W zasadzie jeżeli ktoś mogł by przenieść wszystkie tekstury, objekty, stwory, bronie itd do edytora w W3.... To napewno swoje by dostał :greedy: .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Po pierwsze - silnika do GM nie przeniesiesz. Możesz co najwyżej napisać silnik podobny, lub poszukać na necie silnika dla GM. Poza tym, nie radzę wyciągać całej oprawy audio-wizualnych z komercyjnych gier. W najlepszym przypadku spotka się to ze złością użytkowników na forum, w najgorszym więzieniem. Napisanie 3D w GM to najgorsza rzecz jaką można wymyśleć i nie polecam. Wbudowany silnik jest powolny, a i tak się nie obejdzie bez znajomości podstaw tworzenia gier :) . Jak nie umiesz zrobić RPG w 2D, to nie zrobisz w 3D. Chyba, że skorzystasz z Xtreme3D albo GMIrrlicht, ale to już wyższa szkoła jazdy i nie tylko będziesz wtedy musiał umieć robić samemu rpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się