Bartek (Kamrat) Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Jak w gm włączyć anti-aliasing (czy jak to tam)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Września 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Anti-aliasing to jest dopiero w GM 6 i to w zarejestrowanej wersji: Opcja ta widoczna przy sprzętowym obracaniu sprite'ów. Anti-aliasing można także osiągnąć poprzez alpha blend mode, wtedy ustawiamy na add, kolor czarny i wtedy im piksel sprite'a ciemniejszy tym bardziej przezroczysty. Robimy kontur i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 23 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Hmm... Trzeba zainwestować w klucz :) No ale dzięki za informacje :) Temat można zamknąć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi