Moldis Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 A wiec robie grę platformowa na podstawie przykładu z oficjalnej strony gamemakera. Tylko ze na start dodalem menu z paroma opcjami. Mam life_controlera który ma ustawione ze po starcie gry ustawia 3 zycia. Przestawiłem to juz tak ze jak wejdę w rooma z runda 1 to mam 3 zycia. Tylko ze jak wejdę na obiekt który powinien mi odjąć 1 zycie odejmuje mi od razu wszystkie i wyświetala się opcja no more life w tym contlorerze i restartuje mi rooma, a powino odjac zycie i przeniesc na pozycje startowa. Jestem nowy i wszystko robie z klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Jeżeli ustawiłeś żeby odejmowało jedno życie przy kolizji, to pamiętaj, że będzie odejmować życia cały czas, dopóki bohater będzie dotykał obiektu. Po prostu, najpierw daj klocek odejmujący 1 życie i od razu po nim wrzuć klocek "jump to a position" podaj odpowiednie współrzędne x i y (tam gdzie chcesz żeby bohater się odrodził), pamiętaj żeby odznaczyć relative. Wtedy od razu kiedy bohater dotknie obiektu, to zostanie przeniesiony w inne miejsce i już nie będzie kolizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Trzeba ustawić ,że gdy będzie kolizja z obiektem to bohater będzie wracał na miejsce startowe. EDIT: Qurde spóźniłem się :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Wielkie dzięki lolek pomogło XD teraz mogę dalej tworzyć moja pierwsza gierkę XD @EDIT jeszcze coś jak mogę ustawić aby na ekranie wyświetlało wartość liczebna zmiennej tzn ilość naboi w magazynku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Możesz podać nam jakich klocków użyłeś i gdzie? Na razie to mało wiemy. EDIT: O kurde, Globi mnie zagadał i nie zauważyłem że ktoś pomógł ;P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Klocek Draw the value of variable, a w nim wpisujesz nazwę swojej zmiennej i miejsce gdzie ta wartość ma być wyświetlana. (Oczywiście klocek wstawiasz w evencie Draw) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ok pablo pomogło dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 W tym pomoże ci przykład zrobiony przez Pieter6 :] a oto on EDIT: Znowu się spóźniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Fajne to tylko ja nie mam zarejestrowanej wersji :( ahh i jeszcze coś ale to już ostatnie obiecuje XD jak możne ustalić maksymalną wartość zmiennej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Klocek if a variable has a value i tu wpisujesz max wartość. (action larger than) Set the value of a variable i tu też max wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Oto chodziło pablo znowu muszę ci podziękować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się