Matthew Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Jestem na 99,99% pewien, że w GM jest błąd. if !(collision_rectangle(FarmaBroka.x,FarmaBroka.y,FarmaBroka.x+320,FarmaBroka.y +320,zuk_broka,1,1)) { // jakieś akcje } NIE DZIAŁA!!! objekt FarmaBroka jest tylko jeden. Na nim są objekty zuk_broka. Ten kod POWINIEN sprawdzać, czy nie ma żadnego żuka broka na farmie broka. Ale NIE SPRAWDZA. Możecie mnie poprawić lub dać inny kod? plizzzzz... XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Podrzuć plik projektu bo mi się wierzyć nie chce :) collision_rectangle zwraca ID obiektu z którym wystąpiła kolizja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 if !(collision_rectangle(FarmaBroka.x,FarmaBroka.y,FarmaBroka.x+320,FarmaBroka.y +320,zuk_broka,1,1)) a może bez tego " ! " ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 @Up: to wtedy będzie sprawdzać czy coś jest. Zrobiłem tak i choć były jakieś żuki na tym polu to i tak wykrywało, że ich nie ma. :( E: Sorki za kłopot! Ustawiłem w stepie pewnego obiektu aby dezaktywował wszystkie objekty poza viewem. Szkoda... Chyba będę musiał usunąć ten kod. :( Jak ktoś ma jakiś pomysł na ten problem to pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się