Kychu Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Mam ludziki który stoi z pistoletem i chciałbym zrobić żeby nabój zrobił sie koło lufgy więc zrobiłęm. z klocków x=strzał.x74 y=strzał.y23 i coś nei działą próbowałem różnei jak to zrobić te 74 i 23 to x i y końca lufy ze sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 nie x74 tylko x+74 tak samo przy y ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 kurde no cośmi nei działa mogłyś kod przesłać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 x = strzal.x + 74 y = strzal.y + 23 ??? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Musisz dodać odpowiednie wartości do X i Y gracza, zakładając że origin jest na środku sprita gracza: var _x, _y, _ds, _dr; _x = x odległości punktu lufy od origina _y = y odległości punktu lufy od origina _ds = power( power( _x, 2 ) + power( _y, 2 ), 1/2 ); _dr = point_direction( 0, 0, _x, _y ); px = x + lengthdir_x( _ds, direction + _dr ); py = y + lengthdir_y( _ds, direction + _dr ); to punkty px i py są punktami gdzie jest lufa broni po uwzględnieniu direction :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się