Marmot Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Ostatnio chodząc po Game Maker Community, znalazłem coś takiego: http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=270315 Autor się chwali, że programik ten kompiluje GM6 do plików exe w przeciwieństwie do GM, który wpisuje plik GM6 do interpretora w pliku exe. Brzmi ciekawie. I tutaj mam pytanie - czy wam to chodzi? Bo ja nie mogę za bardzo teraz przetestować (nie jestem na Windows), a jestem bardzo ciekaw działania tego programu :) . EDIT: W sumie teraz doczytałem, że jest to edytor napisany w GM który poprostu kompiluje gry robione w nim. Jest w ogóle opłacalne robienie w nim, czy można to potraktować tylko jako ciekawostkę :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Ogólnie program jest słaby albo ja go nie potrafię obsługiwać. Nie odczytuje plików *.gml, skrypty musimy pisać wew. programu a 'skompilowana' gra zajmuje więcej niż taka sama z GM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zdecydowanie jako ciekawostka. Mark nie podał dokładnej specyfikacji formatu pliku, toteż program musi być robiony metodą "prób i błędów" i nadal będzie błędów od cholery. Zresztą wklejanie gm6 do interpreterów nie jest pomysłem złym, mamy gwarancję że plik będzie zgodny z daną wersją interpretera a nie tak jak Python na przykład :]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 21 Stycznia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Mark nie podał specyfikacji pliku, ale zdolni już dawno go rozpracowali. Na forum g-java możemy ściągnąć taki projekt do odczytu i wszystkie zasoby ładnie wyskakują z plików gm6. Poza tym tu nie chodzi o odczyt takiego pliku tylko napisanie od podstaw całego silnika, który będzie wierną kopią działania do tego w GM. To tak jak z Windows i Wine. Życzę powodzenia. Gdybym ja coś takiego zrobił, to dodałbym już tylko proste GUI i sprzedawał jako alternatywny edytor gier. Kiedyś miałem plan czegoś takiego, ale jednak to jest bez sensu, gdyż musielibyśmy zostawić wszystkie negatywne cechy GM'a. To już lepiej zrobić nowy edytor i dodatkowo jakiś konwerter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 A jak zrobic takie cos zeby tworzyc sam plik exe ze skryptów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 A jak zrobic takie cos zeby tworzyc sam plik exe ze skryptów?? Napisz same skrypty i stwórz obiekt który je odpali. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Ale ja chcę aby to skompilowało moim progsem do exeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się